نویسنده: هومن فلاحی
// پنجشنبه, ۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۱

جیانکارلو اسپوزیتو به تیم بازیگری فیلم Megalopolis فرانسیس فورد کاپولا پیوست

جیانکارلو اسپوزیتو، ستاره‌ی سریال بریکینگ بد، جدیدترین بازیگر پروژه‌ی موردانتظار و متفاوت کارگردان پدرخوانده خواهد بود.

با وجود انتشار گزارش درباره‌ی تداوم مشکلات پشت‌صحنه و گسترده‌ی تصویربرداری Megalopolis فرانسیس فورد کاپولا، حالا وب‌سایت ددلاین از پیوستن جانکارلو اسپزیتو بازیگر مشهور نقش‌های منفی Breaking Bad و مندلورین به این پروژه خبر داده است.

هنوز جزئیات بیشتری از نقش اسپوزیتو در این فیلم منتشر نشده است، اما طبق توضیحات منابع رسانه‌ی ددلاین او به‌زودی وارد محل فیلم‌برداری Megalopolis می‌شود. فیلم‌برداری اثر در آتلانتا و نیویورک در جریان است. هنوز خلاصه‌ی واضحی از داستان و ایده‌ی این فیلم منتشر نشده، اما ظاهرا مگالاپولیس داستان تلاش‌ها و آرزوهای یک مرد طراح و معمار برای خلق دوباره‌ی نیویورک به‌عنوان یک آرمان‌شهر بی‌نقص پس از یک فاجعه‌ی محیط زیستی را روایت می‌کند.

کاپولا همچنین به‌تازگی شایعات اختلافات گسترده و کمبود بودجه در فرایند تصویربرداری این فیلم را گزارش‌های غیرواقعی و دروغین خوانده بود. پیش از این و در هفته‌های گذشته گزارش‌های نگران‌کننده‌ای در خصوص وضعیت پیچیده و نابه‌سامان فیلم‌برداری Megalopolis منتشر شد. البته هنوز مشخص نیست پس از اخراج کامل تیم طراحی صحنه، جلوه‌های ویژه و کارگردانی هنری Megalopolis به‌دلیل آنچه کاپولا اختلاف بر سر مسائل هنری و بودجه‌ای می‌داند، آیا کارگردان مگالاپولیس توانسته افرادی جدیدی را جایگزین فیلم‌سازان قبلی این پروژه کند یا خیر.

آدام درایور، ناتالی امانوئل، فارست ویتکر، لارنس فیشبرن، جان ویت، آبری پلازا، شایا لباف، گریس وندروال، کاترین هانتر، جیمز ریمار و تالیا شایر (کاپولا) و فرزندش جیسون شوارتزمن از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی خواهند بود. طبق گزارش‌های قبلی، فیلم‌نامه این پروژه نیز از دهه‌ی ۸۰ میلادی توسط خود کاپولا نوشته شده است. پیش از این کاپولا، مگالاپولیس را آخرین پروژه‌ی بزرگ خود و نتیجه‌ی تمامی آموخته‌های سینمایی خود از زمان آغاز فعالیت در این صنعت از سن ۱۶ سالگی به شمار آورد.

نقش‌آفرینی شخصیت اصلی سریال پلیسی درام Kaleidoscope شبکه‌ی نتفلیکس، ایفای نقش آدام کلیتون در فصل سوم سریال درام پرخوانده‌ی هارلم شبکه‌ی MGM+، سریال اقتباسی The Gentleman شبکه‌ی نتفلیکس از فیلم ساخته‌شده توسط گای ریچی، فیلم گران‌قیمت The Electric State برادران روسو برای شبکه‌ی نتفلیکس، فصل چهارم سریال The Boys استودیوهای آمازون و درنهایت ایفای نقش ماف گیدین در فصل سوم سریال موردانتظار و محبوب مندلورین که از حدود یک ماه دیگر یعنی اول مارس (۱۰ اسفند) در دسترس هواداران قرار می‌گیرد، از جمله دیگر پروژه‌های در دست تولید جانکارلو اسپوزیتو در حال حاضر هستند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود راجع به جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده