نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۱

رکوردشکنی تریلر جدید فصل سوم سریال The Mandalorian

تریلر جدید فصل سوم سریال The Mandalorian در اولین روز انتشارش بیش از تریلر هر سریال دیگر دنیای جنگ ستارگان تماشا شده است.

بامداد سه‌شنبه هفته گذشته بود که لوکاس‌فیلم تریلر جدید و رسمی فصل سوم سریال The Mandalorian را در طول مسابقه NFL پخش کرد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدید فصل سوم سریال مندلورین رکوردشکنی کرده است. تریلر رسمی فصل سوم سریال The Mandalorian در ۲۴ ساعت اولش انتشار بیش از ۸۳.۵ میلیون بار ازطریق پلتفرم‌های مختلف مثل یوتیوب، توییتر، فیسبوک، اینستاگرام و غیره تماشا شده است.

بدین ترتیب تریلر جدید فصل سوم سریال The Mandalorian بیش از تریلر هر سریال دیگری از دنیای جنگ ستارگان تماشا شده و از این نظر یک رکوردشکنی را ثبت کرده است. پیش از این تریلر سریال Obi-Wan Kenobi با ۵۸ میلیون بار تماشا در اولین روز انتشار، رکورددار بیشترین میزان تماشا یک تریلر از دنیای جنگ ستارگان را در اختیار داشت. علاوه‌بر سریال The Mandalorian، در سال ۲۰۲۳ شاهد پخش سریال Ahsoka از دنیای این سریال نیز خواهیم بود که دومین سریال اسپین‌آف این مجموعه پس از سریال بوبا فت است.

پیاده روی دین جارین به‌همراه گروگو در خیابان در فصل سوم سریال The Mandalorian

طبق خلاصه داستان فصل سوم سریال مندلورین، سفرهای مندلورین در کهکشان جنگ ستارگان ادامه دارد. دین جارین که زمانی یک جایزه بگیر تنها بود، اکنون دوباره با گروگو است و در همین حال جمهوری جدید تلاش می‌کند تا کهکشان را از دوران تاریکش دور کند. در‌حالی‌که ماجراجویی با گروگو ادامه دارد، راه مندلورین از متحدان قدیمی خود جدا می‌شود و دشمنان جدیدی سر راه قرار می‌گیرند. 

پدرو پاسکال، کتی سکف، کارل ویترز، جانکارلو اسپوزیتو، امیلی اسوالو کریستوفر لوید و ایمی سداریس، از جمله بازیگرانی هستند در فصل سوم سریال The Mandalorian حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو فصل گذشته، جان فاورو و دیو فیلونی وظیفه ساخت فصل سوم سریال مندلورین را بر عهده دارند. همچنین کارگردان‌های فصل سوم سریال مندلورین مشخص شده‌اند که شامل ریک فامویا، ریچل موریسون، لی آیزاک چانگ، کارل ویترز، پیتر رمزی و برایس دالاس هاوارد می‌شوند.

پخش فصل سوم سریال The Mandalorian از تاریخ ۱ مارس (۱۰ اسفند) از دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. فصل سوم این سریال از دنیای جنگ ستارگان در ۸ قسمت تولید شده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده