نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۹

نمایش تصاویر سه بعدی در تریلر جدید فیلم Ant-Man 3

مارول استودیو تریلر جدید و کوتاهی از فیلم Ant-Man and The Wasp: Quantumania را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدیدی است.

بامداد سه‌شنبه هفته گذشته تریلر جدید فیلم Ant-Man and The Wasp: Quantumania منتشر شد که این تریلر توانست مورد توجه طرفداران دنیای سینمایی مارول قرار بگیرد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر دیگری از فیلم Ant-Man 3 منتشر شده است. بیشتر تصاویر تریلر جدید فیلم Ant-Man and The Wasp: Quantumania را در نمایش‌های قبلی دیده بودیم، اما در طول تریلر شاهد نسخه سه‌بعدی تصاویر برخی از صحنه‌ها هستیم که فضای متفاوت‌تری را به تریلر بخشیده است.

همچنین در طول تریلر جدید فیلم Ant-Man and The Wasp: Quantumania که زمان آن حدود یک دقیقه است، شاهد آن هستیم که کانگ فاتح در دنیای کوانتومی گرفتار شده و به‌دنبال راهی برای خروج از آن است. البته این تریلر به منظور شروع پیش‌فروش بلیت‌های جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول منتشر شده است که خبر خوب برای این فیلم هم اعلام اکران آن در کشور چین است. در ادامه می‌توانید تریلر جدید فیلم Ant-Man and The Wasp: Quantumania را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین در ادامه می‌توانید پوستر‌های جدید فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania را مشاهده کنید که این پوسترها شامل پوسترهایی براساس شخصیت‌های فیلم و پوسترهای شرکت‌های زنجیره‌ای سینما مثل IMAX است و در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

پل راد در نقش اسکات لنگ (انت-من) اوانجلین لیلی در نقش هوپ پیم (واسپ)، مایکل داگلاس در نقش هنک پیم، میشل فایفر در نقش جنت ون داین، کاترین نیوتون در نقش کسی لنگ، جاناتان میجرز در نقش کانگ فاتح، کوری استول در نقش M.O.D.O.K، دیوید دستمالچیان در نقش وب، رندل پارک در نقش جیمی وو، بیل موری در نقش ارباب کرایلر، کیتی اوبراین در نقش جنتورا و ویلیام جکسون هارپر در نقش Quaz، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania قرار است در تاریخ ۱۷ فوریه (۲۸ بهمن) روی پرده‌های سینما برود. پیتون رید، کارگردان دو قسمت اول فیلم Ant-Man، وظیفه کارگردانی فیلم Ant-Man 3 را براساس فیلمنامه‌ای از جف لاونس، نویسنده و تهیه‌کننده سریال Rick and Morty، بر عهده داشته است


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده