نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۷

مبارزه مرد مورچه‌ای با کانگ در تریلر جدید فیلم Ant-Man and The Wasp: Quantumania

مارول استودیو تریلر جدیدی از فیلم Ant-Man and The Wasp: Quantumania را منتشر کرده است که در آن شاهد مبارزه کانگ با مرد مورچه‌ای هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدید فیلم Ant-Man and The Wasp: Quantumania منتشر شده است. همانطور که مارول استودیو وعده داده بود، دومین تریلر دنباله فیلم Ant-Man and the Wasp بامداد امروز پخش شد که در آن شاهد تصاویر جدید و جذابی از اولین فیلم فاز پنجم دنیای سینمایی مارول هستیم. در ابتدا تریلر جدید فیلم Ant-Man and The Wasp: Quantumania شاهد آن هستیم که اسکات لنگ تصمیم می‌گیرد تا با وجود اخطارهای جنت ون داین پیشنهاد کانگ را بپذیرد و با او همکاری کند.

بااین‌حال در ادامه شاهد خیانت کانگ به اسکات لنگ هستیم و حالا این دو شخصیت را در حال مبارزه با یکدیگر می‌بینیم و براساس تریلر ظاهرا باید با متغیرهای مرد مورچه‌ای نیز ملاقات کنیم یا به نحوی او دارای قدرت و توانایی جدیدی در دنیای کوانتومی شده است. در ادامه تریلر جدید فیلم Ant-Man and The Wasp: Quantumania شاهد حضور MODOK هستیم که کوری استول نقش این شخصیت را بر عهده دارد که پیش از این شایعه بازگشت او منتشر شده بود. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، مارول استودیو دو پوستر جدید از فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania را نیز منتشر کرده است که در یک پوستر شاهد یک تصویر هنری هستیم و پوستر دوم، درواقع پوستر رسمی دنباله فیلم Ant-Man and the Wasp است:

پوستر جدید فیلم Ant-Man and The Wasp: Quantumania

پوستر رسمی فیلم Ant-Man and The Wasp: Quantumania

پل راد در نقش اسکات لنگ (انت-من) اوانجلین لیلی در نقش هوپ پیم (واسپ)، مایکل داگلاس در نقش هنک پیم، میشل فایفر در نقش جنت ون داین، کاترین نیوتون در نقش کسی لنگ، جاناتان میجرز در نقش کانگ فاتح، کوری استول در نقش M.O.D.O.K، دیوید دستمالچیان در نقش وب، رندل پارک در نقش جیمی وو، بیل موری در نقش ارباب کرایلر، کیتی اوبراین در نقش جنتورا و ویلیام جکسون هارپر در نقش Quaz، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania قرار است در تاریخ ۱۷ فوریه (۲۸ بهمن) روی پرده‌های سینما برود. پیتون رید، کارگردان دو قسمت اول فیلم Ant-Man، وظیفه کارگردانی فیلم Ant-Man 3 را براساس فیلمنامه‌ای از جف لاونس، نویسنده و تهیه‌کننده سریال Rick and Morty، بر عهده داشته است. 


منبع مارول
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده