نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۸

ملاقات دوباره کماندار سبز با فلش در اولین تصویر فصل نهم سریال The Flash

اولین تصویر از پشت صحنه فصل نهم و پایانی سریال The Flash منتشر شده است که در آن شاهد بازگشت غیر منتظره کماندار سبز هستیم.

سریال The Flash سرانجام با فصل نهم به پایان خواهد رسید و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر از پشت صحنه فصل پایانی سریال فلش منتشر شده است. طبق تصویری که دیوید رمزی، بازیگر نقش جان دیگل در اینستاگرام شخصی خود منتشر کرده، استیون امل، بازیگر نقش الیور کوئین ملقب به کماندار سبز قرار است در فصل نهم سریال The Flash بازگردد که او درکنار فلش با بازی گرنت گاستین، کید فلش با بازی کینان لانسدیل و اسپارتان با بازی دیوید رمزی در پشت صحنه فیلم‌برداری فصل نهم این سریال دیده می‌شود:

فلش، کماندار سبز، کید فلش و اسپارتان در پشت صحنه فصل نهم سریال The Flash

گرنت گاستین، کندیس پتن، کارلوس والدس، دانیل پانابیکر، جسی ال مارتین، تام کاوانا، تدی سیرس، ونتورت میلر، ریک کازنت، کینان لانسدیل و بریتنی اولدفورد، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Flash حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جف جانز، گرگ برلانتی و اندرو کریزبرگ وظیفه ساخت سریال فلش را بر عهده دارند. سریال The Flash، طولانی‌ترین سریال دنیای تلویزیونی Arrowverse است که به پایان راه خود رسیده است.

پخش فصل نهم سریال The Flash از تاریخ ۸ فوریه امسال (۱۹ بهمن) از شبکه CW آغاز خواهد شد که انتظار می‌رود فصل پایانی سریال فلش در ۲۰ قسمت تولید و پخش شود. پخش سریال The Flash از سال ۲۰۱۴ رسما آغاز شد و پخش آن تا به امروز ادامه داشته است. تاکنون هشت فصل و ۱۷۱ قسمت از سریال فلش تولید و از شبکه CW پخش شده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده