نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۲

روایت دلنشین نحوه آشنایی با پدر در تریلر فصل ۲ سریال How I Met Your Father

شبکه هولو تریلر جدیدی از فصل دوم سریال سیتکام How I Met Your Father را با طرفدارها به اشتراک گذاشت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه آنلاین هولو تریلر جدیدی از فصل دوم سریال سیتکام How I Met Your Father (آشنایی با پدر) با نقش‌آفرینی هیلاری داف را پخش کرده است. طرفدارها نباید زمان زیادی را برای بازگشت این سریال منتظر بمانند و پخش فصل دوم از تاریخ ۲۴ ژانویه‌ی ۲۰۲۳ (۴ بهمن ۱۴۰۱) آغاز خواهد شد. شما می‌توانید تریلر تازه فصل ۲ سریال آشنایی با پدر را در کانال یوتیوب شبکه Hulu تماشا کنید.

تریلر تازه سریال How I Met Your Father سوفی با نقش‌آفرینی هیلاری داف و دوستانش را نشان می‌دهد که با چالش‌های ۳۰ سالگی مواجه می‌شوند. این تریلر نگاهی اجمالی به عاشق‌پیشه‌های سوفی ازجمله یک مرد مسن با هنرنمایی جان کوربت، بازیگر فیلم My Big Fat Greek Wedding (عروسی یونانی پرریخت‌وپاش و بزرگ من) دارد و به حضور افتخاری مگان ترینر، خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی برنده جایزه گرمی در فصل دوم اشاره می‌کند.

آیزاک آپتاکر و الیزابت برگر، تهیه‌کنندگان اجرایی سریال Love, Victor (باعشق، ویکتور) وظیفه نویسندگی و تهیه‌کنندگی اجرایی سریال How I Met Your Father را برعهده دارند. هیلاری داف (بازیگر سریال Lizzie McGuire) در نقش سوفی، کریس لوول (بازیگر سریال GLOW) در نقش جسی، فرانسیا رائیسا (بازیگر سریال Grown-ish) در نقش والنتینا، تام اینسلی (بازیگر سریال The Royals) در نقش چارلی، تین ترن (بازیگر سریال Space Force) در نقش الن و سورج شارما (بازیگر سریال Homeland) در نقش سید ازجمله بازیگرهای سریال آشنایی با پدر به‌حساب می‌آیند.

کیم کاترال، دنیل آگوستین، اشلی ریس و جاش پِک از دیگر بازیگرهایی هستند که در سریال How I Met Your Father حضور دارند و به ایفای نقش می‌پردازند. شبکه هولو در خلاصه داستان سریال آشنایی با پدر می‌نویسد: «سوفی با بازی هیلاری داف در آینده‌ای نه‌چندان دور داستان نحوه آشنایی با شوهرش را برای پسر خود تعریف می‌کند؛ داستانی که ما را به زمان حال می‌برد تا با سونی و گروهی از دوستان نزدیکش همراه شویم که می‌خواهند متوجه شوند چه کسی هستند، از زندگی چه می‌خواهند و چگونه در عصر برنامه‌های دوستیابی و گزینه‌های بی‌حدوحصر عاشق شوند».

کارتر بیز و کریگ توماس، خالقان سریال How I Met Your Mother (آشنایی با مادر) به‌همراه آدام لاندی به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی سریال آشنایی با پدر فعالیت می‌کند. این سریال توسط شرکت 20th Television تولید می‌شود و هیلاری داف وظیفه تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد. سریال آشنایی با مادر در طول ۹ فصل بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۴ روی آنتن رفت , جاش ردنر، جیسون سیگل، آلیسون هانیگان، نیل پاتریک و کوبی اسمالدرز در آن بازی کردند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده