نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

رونمایی لسلی گریس از لباس بت‌گرل در فیلم لغوشده Batgirl

لسلی گریس با پخش یک ویدیو به رونمایی از لباس بت‌گرل در فیلم ابرقهرمانی Batgirl پرداخت که اخیرا توسط شرکت برادران وارنر لغو شد.

با اینکه تولید فیلم Batgirl شبکه‌ی اچ‌بی‌اُ مکس تقریبا به پایان رسیده بود، اما برادران وارنر پس از تغییر سیاست‌های شرکت تصمیم به لغو آن گرفت. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که لسلی گریس از لباس بت‌گرل در این فیلم ابرقهرمانی رونمایی کرده است. این هنرپیشه‌ی آمریکایی یک ویدیو به‌مناسبت پایان سال ۲۰۲۲ در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که تصاویر و کلیپ‌های پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم بت‌گرل را به نمایش در می‌آورد.

این ویدیو لسلی گریس را در یک لباس تازه نشان می‌دهد که احتمالا لباس جایگزین بت‌گرل در فیلم باشد. رنگ زرد این لباس یادآور پوشش شوالیه تاریکی با نقش‌آفرینی مایکل کیتون در فیلم Batman محصول ۱۹۸۹ و فیلم Batman Returns (بازگشت بتمن) است. مایکل کیتون برای تکرار نقش بتمن در فیلم لغوشده Batgirl در نظر گرفته شده بود که باید در سال ۲۰۲۳ میلادی علاوه‌بر اکران سینمایی از شبکه‌ی آنلاین HBO Max تقدیم طرفدارها می‌شد.

ظاهر بت‌گرل در تصاویر پشت صحنه فیلم لغو شده Batgirl

جی. کی. سیمونز، بازیگر فیلم Whiplash (ویپلش)، برندن فریزر، بازیگر فیلم The Mummy (مومیایی) و جیکوب سیپیو، بازیگر فیلم Without Remorse (بدون پشیمانی) درکنار لسلی گریس در فیلم Batgirl نقش‌آفرینی می‌کردند. این فیلم ماجراهای باربارا گوردون را دنبال می‌کرد که دختر جیمز گوردون، رئیس پلیس شهر گاتهام است. دلیل لغو فیلم بت‌گرل به‌صورت کامل مشخص نیست، اما ظاهرا این فیلم همسو با استراتژی‌های تازه برادران وارنر نبوده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده