نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۸

ملاقات مثبت آرون تیلور جانسون با تهیه‌کنندگان جیمز باند برای نقش 007 بعدی

آرون تیلور جانسون به‌تازگی با تهیه‌کنندگان مجموعه 007 برای بازی در نقش جیمز باند ملاقات کرده که این ملاقات مثبت توصیف شده است.

فیلم No Time To Die آخرین نقش‌آفرینی دنیل کریگ در نقش جیمز باند بود و حالا طرفداران مامور 007 منتظر معرفی بازیگر بعدی این جاسوس محبوب سینما هستند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از گزینه‌های اصلی برای بازی در نقش مامور 007 بعدی فاش شده است. متئو بلونی از رسانه Puck به‌تازگی فاش کرده است که از منابع معتبر خود شنیده که شایعات ملاقات آرون تیلور جانسون با باربارا براکلی، تهیه‌کننده مجموعه جیمز باند حقیقت دارد.

بلونی اضافه کرد که تیلور جانسون با شرایط نقش جیمز باند بعدی مثل بریتانیایی بودن، بازیگری جوان و همچنین بازیگری موفق و خوب اما نه خیلی مشهور مطابقت دارد و او در شرف تبدیل شدن به یک ستاره بزرگ‌تر در سینما است. با اینکه ملاقات تیلور جانسون با براکلی و دیگر تهیه‌کنندگان مجموعه 007 خوب پیش رفته است، اما موانع جدی در راه انتخاب این بازیگر برای بازیگر بعدی جیمز باند نیز وجود دارند.

تصویری از شخصیت جیمز باند

تیلور جانسون اخیرا نقش کریون شکارچی در فیلم Kraven the Hunter از دنیای مرد عنکبوتی سونی را بازی کرده است و او همچنین قرار است در فیلم The Fall Guy با رایان گاسلینگ هم‌بازی شود که این دو فیلم می‌تواند مانعی جدی برای انتخاب تیلور جانسون برای جیمز باند بعدی باشند. در هر حال هنوز انتخاب تیلور جانسون برای نقش 007 بعدی قطعی نیست و بلونی می‌گوید که گزینه‌های دیگری هم وجود دارند، اما این بازیگر فعلا شانس بهتری را در مقایسه با دیگر بازیگران این فهرست دارد.

آرون تیلور جانسون سابقه حضور در آثار دیگری چون فیلم کیک اس، فیلم Nowhere Boy، فیلم Godzilla، فیلم Avengers: Age of Ultron، فیلم Savages، فیلم Anna Karenina، فیلم Nocturnal Animals، فیلم The Wall، فیلم Outlaw King، فیلم Tenet، فیلم The King's Man و فیلم Bullet Train را در کارنامه خود داشته است. فیلم Kraven the Hunter که فیلم بعدی تیلور جانسون خواهد بود، قرار است در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۲۳ (۱۴ مهر ۱۴۰۲) اکران شود.


منبع Actionewz
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده