نویسنده: هومن فلاحی
// سه شنبه, ۲۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۹

سریال God of War به بازی‌های این سری وفادار خواهد بود

رئیس استودیوهای فیلم‌سازی آمازون می‌گوید اقتباس تلویزیونی مجموعه‌ی محبوب God of War، به بازی‌های قبلی این سری وفادار خواهد بود.

یک هفته پس از اعلام آغاز رسمی ساخت سریال God of War برای شبکه‌ آمازون پرایم ویدیو، حالا ورنان سندرز در مصاحبه با وب‌سایت کلایدر از تمایل این شبکه به وفادار بودن هرچه بیشتر این پروژه به تم‌ها و فضای بازی‌های این مجموعه خبر داده است. سندرز در این‌باره توضیح داد:

«از Invincible تا The Boys، تا امروز ما کارنامه‌ی فوق‌العاده‌ای با آثار اقتباسی داشته‌ایم. منظورم این است که ما تجربه‌ی کار با انواع مختلف آن‌ها را داریم و از طرف دیگر می‌دانیم که جامعه هواداری بزرگی برای God of War وجود دارد. اما چیزی که ما همواره به‌دنبال آن هستیم، این است که آیا واقعا روایت و قصه واقعی و هسته احساسی محکمی در قلب این آثار وجود دارند یا خیر و من فکر می‌کنم این چیزی است که خدای جنگ را بسیار خاص و منحصربه‌فرد می‌کند.

در قلب این بازی داستانی درباره‌ی پدرها، فرزندانشان و خانواده‌هایشان وجود دارد که به‌نحوی در مرکز این ماجراجویی حماسی قرار می‌گیرند. بنابراین فکر می‌کنم چیزی که راف [جودکینز]، مارک و هاوک [فرگوس و اوتسبی] برای فصل اول و تمام مجموعه درکنار هم قرار داده‌اند، هم شدیدا به منبع اصلی وفادار است و هم اثری است که می‌توانم بگویم روی پای خود ایستاده است. اگر شما تاکنون بازی را انجام نداده باشید، به‌راحتی [با شخصیت‌ها] ارتباط برقرار می‌کنید و عاشق این نمایش خواهید شد. بنابراین ما فکر می‌کنیم که این پروژه قرار است بسیار عظیم و قابل‌توجه باشد».

تصویر هنری اختصاصی مجله‌‌ی گیم اینفورمر از بازی God of War Ragnarok

هنوز اطلاعات و جزئیات بیشتری از داستان این سریال اعلام نشده است، اما ظاهرا سریال God of War روی ماجراها و کشمکش‌های آتریوس و کریتوس در سرزمین‌های نورس تمرکز خواهد داشت و شاهد روایت‌ انتقام‌های خونین کریتوس از خدایان اساطیر یونانی در این سریال نخواهیم بود. البته هنوز مشخص نیست که آیا مانند برخی از اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی از بازی‌های ویدیویی در سال‌های اخیر، این سریال به روایت مستقیم و دوباره‌ی داستان و اتفاقات نمایش داده شده در بازی God of War خواهد پرداخت یا داستانی کاملا اورجینال و تازه از بخش‌های دیگری از زندگی این پدر و پسر در سرزمین میدگار را به تصویر خواهد کشید.

با اینکه هنوز فهرست هیچ‌کدام از بازیگران این پروژه اعلام نشده است، اما مارک فرگوس و هاوک اوتسبی، تهیه‌کنندگان اجرایی، کارتر سوان، اسد قزل‌باش از استودیوی فیلم‌سازی پلی‌ استیشن پروداکشن، کوری بارلاگ، جف کچام و یومی یانگ از استودیوی سونی سانتا مونیکا و روی لی از ورتیگو اینترتینمنت از دیگر تهیه‌کنندگان این سریال درام فانتزی خواهد بود. ریف جودکینز، تهیه‌کننده و شورانر سریال The Wheel of Time نیز شورانر سریال خدای جنگ خواهد بود.

سه سریال مس افکت، Fallout و Warhammer 40,000 از دیگر پروژه‌های اقتباسی آمازون براساس بازی‌های ویدیویی هستند که از سال ۲۰۲۴ به بعد در دسترس مشترکین این شبکه قرار خواهند گرفت.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید. شما همچنین می‌توانید به بررسی بازی God of War Ragnarok و مصاحبه با اریک ویلیامز، کارگردان بازی نگاهی بیندازید.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده