نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۳

بازگشت توبین بل در نقش جیگساو در تصاویر پشت صحنه فیلم Saw X

نخستین تصاویر پشت صحنه‌ی فیلم Saw X، دهمین قسمت فیلم‌های اره به نمایش توبین بل در نقش جیگساو می‌پردازد.

مراحل تولید فیلم Saw X، دهمین قسمت مجموعه فیلم‌های پرطرفدار اره در جریان است و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که بازگشت توبین بل در نخستین تصاویر پشت صحنه‌ی آن به نمایش گذاشته شده است. طرفدارها می‌توانند در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۲۳ (۵ آبان ۱۴۰۲) منتظر اکران این فیلم ترسناک باشند.

این تصاویر بازگشت توبین بل برای ایفای نقش جیگساو در فیلم اره ۱۰ را نشان می‌دهد. کوین گرویترت، کارگردان فیلم‌های Saw 6 (اره ۶) و Saw: The Final Chapter (اره: فصل پایانی) سکان هدایت این پروژه را در دست دارد. در یکی از این تصاویر توبین بل روی نیمکت یک پارک نشسته است و با یک کودک صحبت می‌کند. تعدادی تصویر دیگر نیز از این بازیگر منتشر شده است، اما احتمالا با ادامه فیلم‌برداری شاهد انتشار تصاویر بیشتری خواهیم بود.

در توضیحات توئیت حاوی تصاویر تازه می‌خوانیم: «یقین داریم که اکثر شما می‌دانید، اما به‌هرشکل فیلم Saw X در میانه‌ی هفته دوم فیلم‌برداری است. در اینجا می‌توانید نخستین تصویر از توبین بل را مشاهده کنید که آن نقش افسانه‌ای را ایفا می‌کند. نقش این پسر جوان را نیز کسی جز پسر مارک برگ، تهیه‌کننده فیلم بازی نمی‌کند. عکس دوم هفته گذشته گرفته شده است. چه کسی برای انتشار تصاویر بیشتر از [قسمت دهم فیلم اره] هیجان‌زده است؟»

تصویر پشت صحنه فیلم اره ۱۰

تصویر پشت صحنه فیلم Saw X

جیگساو اولین‌بار در نخستین قسمت فیلم اره محصول سال ۲۰۰۴ به‌عنوان یک قاتل سریالی معرفی شد که قربانی‌ها را اسیر می‌کرد و اراده‌ی آن‌ها برای بقا را با قرار دادن آن‌ها در بازی‌های مرگبار مورد آزمایش قرار می‌داد. این فیلم موفقیت‌های زیادی را برای سازندگان به ارمغان آورد که منجربه تولید تعداد زیادی دنباله و یک اسپین‌آف شد. با اینکه جان کرامر در پایان فیلم Saw 3 کشته شد، اما در تمام فیلم‌های مجموعه به‌جز Spiral (مارپیچ) حضور داشت.

فیلم Spiral به‌عنوان آخرین فیلم مجموعه‌ی اره توسط دارن لین بوسمن، کارگردان قسمت‌های دوم، سوم و چهارم Saw کارگردانی شد و فیلم‌نامه‌ی آن را جاش استالبرگ و پیتر گولدفینگر به رشته‌ی تحریر درآوردند. این فیلم عموما به‌عنوان یک فیلم شکست‌خورده در نظر گرفته می‌شود که با نقدهای متفاوتی مواجه شد و تنها ۴۰ میلیون دلار فروش داشت.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده