نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۷

احتمال ساخت سریال ایندیانا جونز برای پخش از شبکه دیزنی پلاس

لوکاس فیلم و والت دیزنی در حال بررسی احتمال ساخت یک سریال براساس مجموعه Indiana Jones برای پخش از شبکه دیزنی پلاس هستند.

فیلم Indiana Jones 5 قرار است سال آینده اکران شود، اما در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مجموعه ایندیانا جونز ممکن است به شکل دیگری ادامه پیدا کند. ورایتی از چندین منبع خود شنیده است که سریال Indiana Jones برای پخش از دیزنی پلاس در دست ساخت است، اما اطلاعات بیشتری اکنون در دسترس نیست. باب چاپک، مدیرعامل دیزنی در جریان جلسه اخیرش با سهامداران به فیلم ایندیانا جونز 5 اشاره‌ای داشت، اما او به سریالی براساس این مجموعه اشاره نکرده است.

منابع نزدیک به دیزنی می‌گویند که لوکاس‌فیلم همچنان به‌دنبال استخدام نویسنده برای این پروژه است و این سریال همچنان در مراحل بسیار اولیه ساخت قرار دارد و هنوز مشخص نیست سریال Indiana Jones قرار است یک پیش درآمد یا اسپین‌آف برای مجموعه فیلم ایندیانا جونز باشد. این احتمال وجود دارد که پیش زمینه سریال در طول اتفاقات فیلم Indiana Jones 5 شکل بگیرد و دارای ارتباط داستانی باشد.

دیزنی پیش از این تلاشی مشابه برای دنیای سینمایی مارول انجام داد و توانست با ارتباط دادن اتفاقات سریال WandaVision و فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness نتیجه موفقی را شاهد باشد. البته این اولین حضور ایندیانا جونز در دنیای تلویزیون نیست. پیش از این سریال The Young Indiana Jones Chronicles در طول ۲ فصل تولید و در سال ۱۹۹۲ و ۱۹۹۳ از شبکه ABC پخش شد.

همچنین ۴ فیلم ویژه تلویزیون از این مجموعه برای پخش از شبکه The Family Channel که اکنون به Freeform تغییر نام داده، تولید و در سال‌های ۱۹۹۴ و ۱۹۹۵ پخش شده است. همچنین مجموعه کتاب ایندیانا جونز نوشته و منتشر شده است که به دوران کودکی و نوجوانی این شخصیت می‌پردازد. همچنین اکنون مشخص نیست که هریسون فورد در سریال Indiana Jones حضور داشته باشد و باید منتظر اطلاعات بیشتری در آینده باشیم.

فیلم Indiana Jones 5 به کارگردانی جیمز منگولد برای اکران در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ (۹ تیر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده