نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۷

نقش آفرینی مدس میکلسن در فیلم ترسناک جدید سازنده هانیبال

برایان فولر قرار است فیلم Dust Bunny را کارگردانی کند و مدس میکلسن قرار است در همکاری دوباره با فولر در این فیلم ترسناک به ایفای نقش بپردازد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سازنده هانیبال قرار است برای اولین‌بار یک فیلم را کارگردانی کند. طبق خبری که Indiewire منتشر کرده برایان فولر، سازنده آثاری چون سریال Hannibal، فصل اول سریال American Gods، سریال Pushing Daisies، سریال Dead Like Me و سریال Wonderfalls وظیفه کارگردانی فیلم Dust Bunny را بر عهده گرفته است و مدس میکلسن، بازیگر نقش هانیبال قرار است نقش اصلی این فیلم را بازی کند.

فولر و میکلسن پیش از این همکاری مشترکی با یکدیگر در سریال Hannibal داشتند و حالا دوباره قرار است در این فیلم ترسنک همکاری کنند. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Dust Bunny قرار است از ماه ژانویه ۲۰۲۳ (دی یا بهمن امسال) آغاز شود که علاوه‌بر کارگردانی، فولر وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم ترسناک را نیز بر عهده داشته است. در هر حال هنوز تاریخی برای اکران فیلم Dust Bunny اعلام نشده است.

برایان فولر در مقام کارگردانی بازسازی فیلم Christine

این فیلم ترسناک قرار است اولین تجربه کارگردانی یک فیلم توسط برایان فولر باشد که اخیرا وظیفه ساخت سریال Crystal Lake را که پیش درآمد فیلم Friday the 13th است، برای پخش از شبکه پیکاک بر عهده گرفته است. فیلم Dust Bunny داستان دختر ۸ ساله‌ای را دنبال می‌کند که از همسایه خود می‌خواهد تا هیولایی را که زیر تختش پنهان شده، بکشد و او اعتقاد دارد این هیولا، خانواده او را خورده است.

گفته می‌شود که این پروژه بازگشتی به فیلم‌های ترسناک خانوادگی دهه ۸۰ میلادی است. علاوه‌بر سریال Hannibal، میکلسن سابقه حضور در آثار دیگری چون فیلم Casino Royale، فیلم Clash of the Titans، فیلم The Three Musketeers، فیلم The Hunt، فیلم The Salvation، فیلم دکتر استرنج، فیلم Polar، فیلم Rogue One: A Star Wars Story، فیلم At Eternity's Gate، فیلم Another Round، فیلم Riders of Justice و فیلم Chaos Walking را داشته است.

مدس میکلسن همچنین در سال ۲۰۲۲ نقش گلرت گریندل‌والد را در فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore بازی کرد و سال آینده در فیلم Indiana Jones 5 باز خواهد گشت که گفته می‌شود نقش شرور و منفی این فیلم را بازی کرده است.


منبع Darkhorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده