نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۷

فلورنس پیو برای یک فیلم دیگر با مارول قرارداد امضا کرده است

طبق اطلاعات فاش شده، فلورنس پیو، بازیگر نقش یلنا بلووا ملقب به بلک ویدو علاوه‌بر فیلم Thunderbolts در یک فیلم دیگر حضور داشته باشد.

فلورنس پیو برای اولین‌بار نقش یلنا بلووا به‌عنوان دومین بلک ویدو دنیای سینمایی مارول را در فیلم Black Widow بازی کرد و سپس شاهد بازگشت او در سریال Hawkeye بودیم. فلورنس پیو قرار است در فیلم Thunderbolts دوباره نقش بلک ویدو را بازی کند که گفته می‌شود او رهبری این تیم را بر عهده دارد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فلورنس پیو قرار است در آثار بیشتری از دنیای سینمایی مارول حضور پیدا کند.

هالیوودریپورتر در مقاله جدید خود در مورد دستمزد بازیگران فیلم‌های ابرقهرمانی فاش کرد که فلورنس پیو برای دو فیلم جدید از MCU قراردادی هشت رقمی امضا کرده است که یکی از دو این فیلم، Thunderbolts است که تمرکز آن روی گروهی از شخصیت‌های شرور است. در حال حاضر مشخص نیست که فیلم دوم پیو با مارول قرار است کدام فیلم باشد و آیا احتمال دارد این فیلم، فیلم Black Widow 2 با محوریت شخصیت او باشد یا او قرار است در یکی از دو قسمت فیلم Avengers بازگردد.

فلورنس پیو در نقش یلنا بلووا در فیلم Black Widow / بلک ویدو

گزینه دیگر فیلم Captain America: New World Order است که در این فیلم شاهد حضور هریسون فورد در نقش ژنرال تاندربولت راس نیز خواهیم بود و این موضوع می‌تواند منطقی باشد. سباستین استن در نقش باکی بارنز ملقب به وینتر سولجر، وایت راسل در نقش جان واکر ملقب به US Agent، دیوید هاربر در نقش الکسی شوستاکوف ملقب به رد گاردین، هانا جان کامن در نقش گوست، اولگا کوریلنکو در نقش تسک‌مستر و جولیا لوئی درایفوس در نقش والنتینا، دیگر اعضای گروه تاندربولتز را تشکیل می‌دهند.

فیلم Thunderbolts برای اکران در تاریخ ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ (۵ مرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است که این فیلم پایان دهنده فاز پنجم دنیای سینمایی مارول خواهد بود. پیو در طول سال جاری در فیلم Don't Worry Darling، فیلم The Wonder و انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish حضور داشته است و او را در سال ۲۰۲۳ در آثاری چون فیلم A Good Person، فیلم Oppenheimer به کارگردانی کریستوفر نولان و فیلم Dune: Part Two به کارگردانی دنی ویلنوو خواهیم دید.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده