نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۳

فاش شدن شخصیت غافلگیر کننده فیلم بلک ادم تا تایید آن توسط دواین جانسون

دواین جانسون، بازیگر نقش بلک ادم در واکنش به فاش شدن شخصیت غافلگیر کننده فیلم Black Adam، این موضوع را رسما تایید کرد.

بامداد پنج‌شنبه بود که فیلم Black Adam برای گروهی از منتقدان و طرفداران نمایش داده شد که واکنش‌های اولیه نسبتا متوسط بوده‌اند و بیشتر تحسین‌ها در مورد بازی دواین جانسون در نقش بلک ادم و بیشتر انتقادات از داستان و شخصیت منفی فیلم بوده است. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، صحنه پس از پایان فیلم بلک ادم فاش شده است که از حضور غافلگیر کننده یک شخصیت محبوب در این فیلم خبر می‌دهد. ادامه خبر صحنه پس از پایان فیلم Black Adam را برای شما فاش خواهد کرد.

در صحنه پس از پایان فیلم Black Adam شاهد حضور بلک ادم با بازی راک هستیم که در مقابلش فردی در حال خروج از دود است و در ادامه شاهد ظاهر شدن سوپرمن با بازی هنری کویل هستیم. بدین ترتیب سوپرمن نسخه هنری کویل به نحوی به دنیای سینمایی دی سی بازگشته است و به‌نظر می‌رسد که در دنباله فیلم Black Adam می‌توانیم انتظار مبارزه این دو شخصیت دنیای DC را داشته باشیم که پیش از این دواین جانسون این موضوع را به طرفداران وعده داده بود.

دواین جانسون در نقش بلک ادم با شنل کامل در حال مبارزه در فیلم Black Adam

پس از فاش شدن غیر منتظره صحنه پس از پایان فیلم Black Adam پیش از شروع اکران جهانی آن، دواین جانسون نیز در مصاحبه با Entertainment Tonight به این خبر واکنش نشان داد و ضمن تایید این صحنه گفت که برای هنری کویل تنها یک پیام دارد و آن هم این است که «به خانه خوش آمدی». پیش از این در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو شایعاتی مبنی‌بر احتمال تایید بازگشت هنری کویل در فیلم Black Adam فاش شده بود، اما این اتفاق درنهایت رخ نداد. پایان اسپویل

مقاله‌ مرتبط:

دواین جانسون در نقش بلک ادم، پیرس برازنان در نقش دکتر فیت، نوحا سنتینو در نقش اتم اسمشر، آلدیس هاج در نقش هاوکمن، کوینتسا سویندل در نقش سایکلون، مروان کنزاری در نقش شرور و منفی، سارا شاهی در نقش استاد دانشگاه و رهبر یک گروه مبارز آزادی‌خواه، وایولا دیویس در نقش آماندا والر و جیمز کوزاتی مویر، بودی سابونگوی و اولی لاتوکفو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Adam حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Black Adam برای اکران در تاریخ ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) برنامه‌ریزی شده است. وظیفه کارگردانی فیلم Black Adam بر عهده ژاومه کویت-سرا، کارگردان فیلم The Shallows و فیلم Jungle Cruise، براساس فیلمنامه‌ای از روری هاینز و سهراب نوشیروانی بوده است.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده