نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۹

احتمال جلوگیری لوکاس فیلم از اعلام حضور هریسون فورد در فیلم Thunderbolts مارول

گفته می‌شود که مارول استودیو در نظر داشت تا حضور هریسون فورد را در فیلم Thunderbolts تایید کند، اما لوکاس فیلم مانع آن شد.

پیش از نمایشگاه D23 شایعاتی شنیده می‌شد مبنی‌براینکه هریسون فورد، بازیگر نقش هان سولو و ایندیانا جونز قرار است در فیلم Thunderbolts برای بازی در نقش رد هالک حضور داشته باشد، اما این اتفاق رخ نداد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این شایعه ممکن است واقعیت داشته باشد. جف اسنایدر در طول پادکست The Hot Mic گفت که مارول استودیو دظر نظر داشت تا حضور هریسون فورد را در فیلم Thunderbolts تایید کند، اما کاتلین کندی، رئیس لوکاس فیلم باعث شد تا مارول استودیو این خبر را اعلام نکند.

اسنایدر توضیح داد: «براساس چیزی که در ابتدا شنیده بودم، قرار بود حضور هریسون فورد به‌عنوان یکی از بازیگران فیلم Thunderbolts در D23 اعلام شود، اما آن‌ها این کار را نکردند؛ چرا که کاتلین کندی پایش را در یک کفش گذاشت و گفت که این باعث می‌شود تا تمرکز و نگاه‌ها از فیلم Indiana Jones 5 برداشته شود. من نمی‌دانم که هریسون فورد درنهایت به دنیای سینمایی مارول خواهد پیوست یا نه، اما تمرکز فعلی روی فیلم Indiana Jones 5 است.»

کاتلین کندی

گفته می‌شود که هریسون فورد قرار بود نقش ژنرال تاندربولت راس را در فیلم Thunderbolts بازی کند که پیش از این ویلیام هرت نقش این شخصیت را بر عهده داشت که اوایل امسال دار فانی را وداع گفت. هرت پیش از این در فیلم The Incredible Hulk، فیلم Captain America: Civil War، فیلم Avengers: Infinity War و فیلم Black Widow نقش ژنرال راس را بازی کرده بود که بیشتر حضور او کوتاه بوده است. در هر حال حضور یا عدم حضور فورد در این نقش در آینده مشخص خواهد شد.

جیک شرایر با سابقه کارگردانی فیلم Robot & Frank و فیلم Paper Towns وظیفه کارگردانی فیلم Thunderbolts را بر عهده دارد. همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم تاندربولتز بر عهده اریک پیرسون با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Black Widow، فیلم Thor: Ragnarok و فیلم Godzilla vs. Kong خواهد بود. علاوه‌براین، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Thunderbolts برای تابستان سال آینده برنامه‌ریزی شده است.

تاندربولت راس در فیلم Captain America: Civil War

فیلم Thunderbolts برای اکران در تاریخ ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ (۵ مرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است که این فیلم پایان دهنده فاز پنجم دنیای سینمایی مارول خواهد بود. فلورنس پیو در نقش یلنا بلووا، سباستین استن در نقش باکی بارنز ملقب به وینتر سولجر، وایت راسل در نقش جان واکر ملقب به US Agent، دیوید هاربر در نقش الکسی شوستاکوف ملقب به رد گاردین، هانا جان کامن در نقش گوست، اولگا کوریلنکو در نقش تسک‌مستر و جولیا لوئی درایفوس در نقش والنتینا، اعضای گروه تاندربولتز را تشکیل می‌دهند.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده