نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۲

تایید رسمی ساخت فیلم Community

ان‌بی‌سی‌یونیورسال به‌صورت رسمی به ساخت فیلم Community برای پخش از شبکه پیکاک چراغ سبز نشان داده است.

مدتی می‌شود که صحبت‌های زیادی در مورد ساخت فیلمی براساس سریال Community شنیده می‌شود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت فیلم این سریال کمدی سیتکام محبوب تایید و اعلام شده است. به نقل از TV Line، ان‌بی‌سی‌یونیورسال به‌صورت رسمی اعلام کرد که فیلم Community در دست ساخت است و این فیلم به‌همراه ۶ فصل این سریال سیتکام ازطریق سرویس استریم پیکاک در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

دن هارمون، سازنده سریال Community با پیام ۶ فصل و یک فیلم، این خبر را تایید کرد. گفته می‌شود که بازیگران اصلی این سریال کمدی در فیلم آن نیز باز خواهند گشت و جوئل مک‌هال، بازیگر سریال کامیونیتی نیز با انتشار توییتی که در آن «و یک فیلم» نوشته بود، به این خبر واکنش نشان داد. شبکه پیکاک نیز گفت که فیلم Community چیزی است که فن‌ها مدت زیادی است از آن‌ها درخواست کرده‌اند و حالا زمان آن فرا رسیده است.

جوئل مک‌هال، جیلیان جیکوبز، دنی پودی، یوت نیکول براون، الیسون بری، دونالد گلاور، کن جیونگ، چوی چیس و جیم رش از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Community حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند که انتظار می‌رود در فیلم آن نیز بازگردند. شبکه پیکاک حقوق سریال Community را به‌صورت انحصاری در اختیار ندارد و این سریال هم‌اکنون در دسترس کاربران نتفلیکس و هولو نیز است.

پخش سریال Community از سال ۲۰۰۹ آغاز شد و تا سال ۲۰۱۵ ادامه داشت و در مجموع ۶ فصل و ۱۱۰ قسمت از این سریال کمدی تولید و از شبکه NBC و یاهو پخش شده‌اند. دان هارمون به‌همراه اندرو گست به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و نویسنده فیلمنامه در فیلم کامیونیتی بازگشته‌اند. فیلم Community در سال ۲۰۲۳ از شبکه پیکاک پخش خواهد شد. 


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده