نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۸

تبدیل Black Panther 2 به دومین فیلم بلند دنیای سینمایی مارول

مدت زمان فیلم Black Panther: Wakanda Forever مشخص شده است که این فیلم را تبدیل به دومین فیلم بلند دنیای سینمایی مارول می‌کند.

طی روزهای گذشته اطلاعات و تصاویر جدیدی از فیلم Black Panther: Wakanda Forever مشخص شده است که از جمله آن می‌توان به تایید حضور نیمور به‌عنوان میوتنت در دنیای سینمایی مارول اشاره کرد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مدت زمان فیلم Black Panther 2 مشخص شده است. طبق اطلاعات منتشر شده، مدت زمان فیلم Black Panther: Wakanda Forever حدود ۲ ساعت و ۴۱ دقیقه است که این فیلم را پس از فیلم Avengers: Endgame به دومین فیلم بلند دنیای سینمایی مارول تبدیل می‌کند.

مدت زمان فیلم Black Panther 2 از فیلم Black Panther نزدیک به ۳۰ دقیقه بیشتر است. این در حالی است که مدت زمان فیلم‌های اخیر دنیای سینمایی مارول با انتقاد طرفداران مواجه شده است و بسیاری گمانه‌زنی می‌کنند دخالت مارول یا دیزنی باعث کوتاه‌تر شدن زمان فیلم‌های اخیر شده است، اما مدت زمان فیلم Black Panther: Wakanda Forever نسبت به فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness و فیلم Thor: Love and Thunder بسیار طولانی‌تر است.

لتیشیا رایت، لوپیتا نیونگو، وینستون دوک، تنوک هورتا، آنجلا باست، دانای گوریرا، مارتین فریمن، دومینیک تورن و میکلا کول، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther: Wakanda Forever حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین رایان کوگلر، کارگردان فیلم Black Panther وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Black Panther: Wakanda Forever را بر عهده داشته است.

فیلم Black Panther: Wakanda Forever قرار است در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) اکران شود. فیلم Black Panther 2 قرار است پایان دهنده فاز چهارم دنیای سینمایی مارول باشد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده