نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۹

نیمور در دنیای سینمایی مارول میوتنت است | انتشار تصویر جدید فیلم Black Panther 2

تنوک هورتا، بازیگر نقش نیمور در فیلم Black Panther: Wakanda Forever تایید کرد که این شخصیت در دنیای سینمایی مارول یک میوتنت است.

در اولین تریلر فیلم Black Panther: Wakanda Forever رسما تایید شد که نیمور قرار است در این فیلم وارد دنیای سینمایی مارول شود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از نظریات محبوب فیلم Black Panther 2 تایید شده است. تنوک هورتا، بازیگر نقش نیمور در مصاحبه با مجله امپایر تایید کرد که نیمور در دنیای سینمایی مارول قرار است یک میوتنت باشد. در همین رابطه تصویر جدیدی از فیلم Black Panther: Wakanda Forever نیز منتشر شده که تمرکز آن روی شخصیت نیمور است:

نیمور در حال خروج از آب در فیلم Black Panther: Wakanda Forever

البته این موضوع چندان خلاف دنیای کمیک مارول نیست و نیمور اغلب به‌عنوان اولین جهش یافته مارول یاد شده است. او از آنجایی‌که پدرش انسان و مادرش اهل آتلانتیس است، احتمالا دارای ژن میتونت و دارای قدرت‌های خاصی است که باعث می‌شود تا نسبت به دیگر آتلانتیسی‌ها متمایز باشد. رایان کوگلر، کارگردان فیلم Black Panther: Wakanda Forever در مصاحبه با امپایر انتخاب نیمور به‌عنوان آنتاگونیست اصلی این فیلم را یک انتخاب رویایی دانسته است.

کوگلر گفت: «تضاد و اختلاف بین تی‌چالا و نیمور، شخصیت‌ها و ملت‌های آن‌ها باعث می‌شود تا خارج از صفحات کمیک او یک آنتاگونیست رویایی باشد.»

لتیشیا رایت، لوپیتا نیونگو، وینستون دوک، تنوک هورتا، آنجلا باست، دانای گوریرا، مارتین فریمن، دومینیک تورن و میکلا کول، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther: Wakanda Forever حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین رایان کوگلر، کارگردان فیلم Black Panther وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Black Panther: Wakanda Forever را بر عهده داشته است.

فیلم Black Panther: Wakanda Forever قرار است در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) اکران شود. فیلم Black Panther 2 قرار است پایان دهنده فاز چهارم دنیای سینمایی مارول باشد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده