نویسنده: هومن فلاحی
// سه شنبه, ۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۱

ساخت انیمه Onimusha توسط نتفلیکس

نتفلیکس اعلام کرد به‌زودی یک اقتباس انیمه‌‌ای از سری محبوب ژاپنی Onimusha پخش می‌شود.

در سال‌های اخیر علاوه‌بر ساخت اقتباس‌های سینمایی و لایواکشن، شاهد ساخت سریال‌های کارتونی از فرانچایزهای بزرگ سرگرمی توسط نتفلیکس بوده‌ایم. سریال Arcane از دنیای لیگ او لجندز و انیمه‌ی Cyberpunk: Edgerunners که‌ به‌تازگی از شبکه نتفلیکس پخش شد و به طرفدارهای بسیاری نیز دست پیدا کرده است، نمونه‌هایی از این‌دست آثار هستند.

حالا شبکه‌ی نتفلیکس در جریان برگزاری رویداد اینترنتی TUDUM، از انیمه‌ی Onimusha رونمایی کرده است که با همکاری کپکام در دست ساخت است. تاکاشی مایکی و شینایا سوگای، کارگردان‌ها و دو خالق اصلی این اقتباس انیمه‌ای خواهند بود و وظیفه ساخت انیمیشن‌ها و جلوه‌‌های ویژه‌ی این سریال به استودیو Sublimation واگذار شده است.

هنوز اطلاعاتی از دیگر شخصیت‌‌های این انیمه منتشر نشده، اما داستان طی اوایل دوره ادو در تاریخ ژاپن جریان دارد. موساشی میاموتو که برای طراحی چهره او از ویژگی‌های ظاهری بازیگر مشهور بسیاری از فیلم‌های سامورایی یعنی توشیرو میفونه الهام گرفته‌ شده است، برای نابودی Genma عازم سفر پرمخاطره‌ای می‌شود.

سازندگان این سریال می‌گویند برای صحنه‌های پس‌زمینه از نقاشی‌هایی واقعی که توسط هنرمندان طراحی شده استفاده می‌شود، اما شخصیت‌ها و دیگر اشیای صحنه به‌صورت سه‌بعدی و توسط گرافیک کامپیوتری خلق شده‌اند. این دومین پروژه انیمه‌ای نتفلیکس از بازی‌های ژاپنی محبوب خواهد بود؛ پس از سریال موفق کسلوانیا که سال آینده قرار است نسخه فرعی آن با نام Castlevania: Nocturne پخش شود.

هنوز مشخص نیست این سریال جدید در چه تاریخی روی شبکه آنلاین نتفلیکس قرار می‌گیرد. طبق اطلاعات فاش‌شده توسط حمله سایبری هکرها به سرورهای داخلی شرکت کپکام در سال ۲۰۲۰ می‌دانیم یک نسخه کاملا جدید از این بازی برای عرضه در سال ۲۰۲۳ در دست توسعه است که البته هنوز اطلاعات چندانی از آن منتشر نشده است؛ هرچند در صورت لغو نشدن ساخت این پروژه، احتمالا می‌توانیم انتظار رونمایی از آن تا پیش از پخش انیمه‌ی انیموشا داشته باشیم.

نظر شما کاربرهای زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده