نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۹

تایید ساخت سریال Blade Runner برای شبکه آمازون به تهیه‌کنندگی ریدلی اسکات

آمازون به‌صورت رسمی به ساخت سریال Blade Runner 2099 چراغ سبز نشان داد که ریدلی اسکات در این پروژه حضور خواهد داشت.

بهمن گذشته خبری منتشر شد مبنی‌براینکه آمازون در حال ساخت سریالی براساس مجموعه بلید رانر است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت سریال Blade Runner آغاز شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، آمازون رسما اعلام کرد که به ساخت سریال Blade Runner 2099 چراغ سبز نشان داده است و این سریال قرار است یک مینی سریال باشد. همچنین اتفاقات سریال بلید رانر 2099 قرار است ۵۰ سال پس از حوادث فیلم Blade Runner 2049 و در سال ۲۰۹۹ جریان داشته باشد.

ریدلی اسکات، کارگردان فیلم Blade Runner محصول سال ۱۹۸۲ به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال بلید رانر ۲۰۹۹ بازگشته است. اگرچه اطلاعاتی از داستان و اتفاقات سریال Blade Runner 2099 در دسترس نیست، اما آمازون در بیانیه منتشر شده گفت که این سریال قرار است روح، مضامین و مواردی را که باعث شهرت آن‌ها شده است حفظ کند. همچنین فعلا بازگشت شخصیت یا بازیگری در این سریال مشخص نشده است و به‌نظر می‌رسد که این سریال قرار است داستانی نسبتا مستقل در دنیای بلید رانر را روایت کند.

فیلم Blade Runner که به کارگردانی ریدلی اسکات در سال ۱۹۸۲ اکران شد، در نسخه آینده لس آنجلس جریان دارد که تمرکز قسمت اول روی ریک دکارد با بازی هریسون فورد بود که وظیفه داشت تا رپلیکنت‌های سرکش را دستگیر کند که تشخیص آن‌ها از انسان‌ها کار بسیار سختی است. در ادامه فیلم Blade Runner 2049 به کارگردانی دنی ویلنوو در سال ۲۰۱۷ روی پرده‌های سینما رفت. همچنین انیمه Blade Runner: Black Lotus برای شبکه ادالت سوییم تولید و در سال گذشته پخش شد.


منبع TheVerge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده