نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۳

نوشتن فیلمنامه فیلم Avengers 5 توسط نویسنده Ant-Man 3

به‌تازگی مشخص شده است که چه کسی قرار است وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Avengers: The Kang Dynasty را بر عهده داشته باشد.

ماه گذشته بود که مارول استودیو به‌صورت رسمی ساخت فیلم Avengers: The Kang Dynasty و فیلم Avengers: Secret Wars را تایید و اعلام کرد. در ادامه مشخص شد که دستین دنیل کرتون، کارگردان فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings وظیفه کارگردانی فیلم Avengers: The Kang Dynasty را بر عهده خواهد داشت. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نویسنده فیلمنامه فیلم Avengers 5 مشخص شده است.

جف لاونس، نویسنده و تهیه‌کننده سریال Rick and Morty که وظیفه فیلمنامه فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania را بر عهده داشته است، در ادامه همکاری خود با مارول استودیو وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Avengers: The Kang Dynasty را بر عهده گرفته است. شخصیت کانگ فاتح در ابتدا با هویت He Who Remains در پایان فصل اول سریال Loki معرفی شد و در ادامه حضور این شخصیت در فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania تایید شده است.

جف لاونس

جاناتان میجرز نقش کانگ فاتح را در MCU بر عهده دارد. نام فیلم Avengers: The Kang Dynasty درواقع برگرفته از کمیک ۱۶ قسمتی Kang Dynasty است که تمرکز آن روی کانگ فاتح خواهد بود. جف لاونس یکی از چند نویسنده انیمیشن ریک و مورتی است که در دنیای سینمایی مارول حضور دارد. مایکل والدرون وظیفه ساخت سریال Loki و نوشتن فیلمنامه فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness به‌همراه جسیکا گائو رهبر تیم نویسندگان سریال She-Hulk را بر عهده دارند.

فیلم Avengers: The Kang Dynasty در تاریخ ۲ می ۲۰۲۵ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) و فیلم Avengers: Secret Wars در تاریخ ۷ نوامبر ۲۰۲۵ (۱۶ آبان ۱۴۰۴) روی پرده‌های سینما خواهند رفت که این دو فیلم به فاز ششم دنیای سینمایی مارول و حماسه مولتی‌ورس پایان خواهند داد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده