نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۲

پیوستن بازیگر Maze Runner به فیلم جوکر 2 برای بازی در یک نقش کلیدی

جیکوب لافلند، بازیگر دو قسمت از فیلم‌های Maze Runner برای بازی در یک نقش کلیدی به جمع بازیگران فیلم Joker 2 با بازی واکین فینیکس و لیدی گاگا اضافه شده است.

 طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران فیلم Joker 2 اضافه شده است. جیکوب لافلند، بازیگر دو قسمت از فیلم‌های Maze Runner پس از توافق با برادران وارنر قرار است در فیلم Joker: Folie à Deux نقش‌آفرینی کند. اگرچه اطلاعات زیادی از نقش لافلند در دسترس نیست، اما او قرار است یک نقش کلیدی در تیمارستان آرکام را در فیلم جوکر 2 بازی کند. طی هفته‌های گذشته شاهد پیوستن برندن گلیسون، بازیگر فیلم In Bruges و کاترین کینر،‌بازیگر فیلم Capote به جمع بازیگران دنباله فیلم Joker بوده‌ایم. 

همچنین واکین فینیکس دوباره قرار است نقش جوکر را در فیلم Joker: Folie à Deux بازی کند و لیدی گاگا دیگر بازیگر جدید فیلم Joker 2 است که گفته می‌شود او احتمالا نقش هارلی کویین را بر عهده خواهد داشت. همچنین طبق شایعات منتشر شده زازی بیتز برای بازی دوباره در نقش سوفی داموند در فیلم جوکر 2 باز خواهد گشت. بااینکه اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات فیلم Joker 2 در دسترس نیست، اما TheWrap می‌گوید بخش زیادی از اتفاقات فیلم در تیمارستان آرکام جریان دارد.

جیکوب لافلند

اما نام Folie à Deux یا جنون مشترک به‌عنوان یک اختلال روانی تعریف می‌شود که این اختلال روانی معمولا بین دو یا گاهی حتی بیش از دو نفر که به لحاظ عاطفی به یکدیگر نزدیک هستند، مشترک است. باتوجه‌به اینکه جوکر به داشتن روابط وابسته روانی به شخصیت‌هایی مثل بتمن و هارلی کویین معروف است، این عنوان می‌تواند برای دنباله فیلم جوکر مناسب باشد. تاد فیلیپس وظیفه کارگردانی فیلم جوکر 2 را بر عهده دارد و به‌همراه اسکات سیلور برای نوشتن فیلمنامه این فیلم بازگشته است.

همچنین فیلم Joker: Folie à Deux قرار است به شکل موزیکال ساخته شود. فیلم Joker به‌عنوان اولین فیلم یک میلیاردی با درجه سنی بزرگسال، توانست بیش از ۱/۰۷۴ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند. جیکوب لافلند بیشتر برای بازی در فیلم Maze Runner: The Scorch Trials و فیلم Maze Runner: The Death Cure شناخته می‌شود و سابقه بازی در آثار دیگری چون سریال The Son، سریال Justified، فیلم Mud، فیلم Little Accidents و فیلم Free State of Jones را نیز داشته است.

فیلم Joker: Folie à Deux برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۳ مهر ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده