نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۴

انتشار تریلر جدید فیلم بلک ادم با بازی دواین جانسون

برادران وارنر سرانجام دومین و جدیدترین تریلر رسمی فیلم Black Adam با بازی دواین جانسون ملقب به راک را منتشر کرد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم Black Adam منتشر شده است. همانطور که اخیرا دواین جانسون وعده داده بود، بامداد امروز تریلر جدید و رسمی فیلم بلک ادم منتشر شده که حاوی تصاویر جدید بسیاری از اتفاقات فیلم جدید دنیای دی سی است. در طول تریلر جدید فیلم Black Adam شاهد بازگشت بلک ادم هستیم که حالا گروه لیگ عدالت آمریکا در تلاش برای متوقف کردن او هستند و در ادامه برای لحظات کوتاهی شخصیت شرور فیلم نمایش داده می‌شود. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، برادران وارنر چند پوستر جدید از فیلم Black Adam را نیز منتشر کرده است که یک پوستر، پوستر رسمی فیلم است و ۵ پوستر دیگر درواقع پوسترهای شخصیت فیلم بلک ادم هستند که در آن شاهد حضور بلک ادم، دکتر فیت، اتم اسمشر، هاوکمن و سایکلون هستیم. در ادامه می‌توانید این ۶ پوستر را مشاهده کنید:

پوستر رسمی فیلم Black Adam

بلک ادم در پوستر شخصیت فیلم Black Adam

مقاله‌ مرتبط:

دواین جانسون در نقش بلک ادم، پیرس برازنان در نقش دکتر فیت، نوحا سنتینو در نقش اتم اسمشر، آلدیس هاج در نقش هاوکمن، کوینتسا سویندل در نقش سایکلون، مروان کنزاری در نقش شرور و منفی، سارا شاهی در نقش استاد دانشگاه و رهبر یک گروه مبارز آزادی‌خواه، وایولا دیویس در نقش آماندا والر و جیمز کوزاتی مویر، بودی سابونگوی و اولی لاتوکفو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Adam حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Black Adam برای اکران در تاریخ ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) برنامه‌ریزی شده است. وظیفه کارگردانی فیلم Black Adam بر عهده ژاومه کویت-سرا، کارگردان فیلم The Shallows و فیلم Jungle Cruise، براساس فیلمنامه‌ای از روری هاینز و سهراب نوشیروانی بوده است.


منبع TheVerge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده