نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۵

بدلکاری دیوانه‌وار تام کروز روی هواپیما در ویدیو جدید فیلم Mission Impossible 7

به‌تازگی ویدیو جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم Mission: Impossible - Dead Reckoning منتشر شده است که در آن شاهد بدلکاری دیگری از تام کروز هستیم.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two هم‌چنان در جریان است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو جدیدی از قسمت جدید فیلم مأموریت غیر ممکن منتشر شده است. در این ویدیو که گفته می‌شود در سینماکان امسال پخش شده بود و به فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One تعلق دارد، شاهد بدلکاری تام کروز روی یک هواپیما کلاسیک هستیم.

در طول این ویدیو که در آفریقای جنوبی فیلم‌برداری شده، تام کروز که تقریبا به بال هواپیما تکیه داده است، صحبت می‌کند و پس از آن هواپیما کلاسیک دیگری را شاهد هستیم که در آن کریستوفر مک‌کوری، کارگردان فیلم در صندلی کمک خلبان نشسته است. البته برخی اعتقاد دارند که این ویدیو احتمالا به فیلم Mission Impossible 8 تعلق دارد، اما در هر حال می‌توانید شاهد جدیدترین بدلکاری دیوانه‌وار تام کروز در نقش ایتن هانت در قسمت جدید فیلم مأموریت غیر ممکن باشید:

دانلود از آپارات

تام کروز، ربکا فرگوسن، هایلی اتول، اسای مورالس، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی، وینگ ریمز، کری الویس، ایندیرا وارما، راب دلینی، چارلز پارنل، مارک گیتیس، هولت مک‌کالانی،‌ نیک آفرمن و جانت مک‌تیر، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت‌ هفتم و هشتم فیلم Mission Impossible حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کریستوفر مک‌‌کوری که پیش از این وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Mission Impossible: Rogue Nation و فیلم Mission Impossible: Fallout را بر عهده داشته، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دو قسمت فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning نیز بازگشته است.

فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One برای اکران در تاریخ ۱۴ ژوئیه ۲۰۲۳ (۲۳ تیر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است و پس از آن فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ (۸ تیر ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما برود.


منبع actionewz
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده