نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۳

پیوستن برندن گلیسون به واکین فینیکس و لیدی گاگا در فیلم جوکر 2

برندن گلیسون، بازیگر فیلم In Bruges برای بازی در یک نقش نامشخص به جمع بازیگران فیلم Joker 2 با بازی واکین فینیکس و لیدی گاگا اضافه شده است.

مدتی پیش بود که ساخت فیلم Joker 2 رسما تایید شد. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به فیلم جوکر 2 اضافه شده است. برندن گلیسون، بازیگر فیلم In Bruges پس از توافق با برادران وارنر قرار است در فیلم Joker: Folie à Deux نقش‌آفرینی کند. اما اطلاعاتی از نقش گلیسون در این فیلم منتشر نشده است. واکین فینیکس بار دیگر برای بازی در نقش جوکر در فیلم Joker 2 باز خواهد گشت.

همچنین لیدی گاگا، بازیگر و خواننده محبوب آمریکایی دیگر بازیگری است که در فیلم Joker: Folie à Deux حضور دارد که طبق شایعات او نقش هارلی کویین را احتمالا در این فیلم بر عهده خواهد داشت. همچنین طبق شایعات منتشر شده، زازی بیتز برای بازی در نقش سوفی داموند در فیلم جوکر 2 باز خواهد گشت. گفته می‌شود که فیلم جوکر 2 احتمالا یک فیلم موزیکال خواهد بود. بااینکه اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات فیلم Joker 2 در دسترس نیست، اما TheWrap می‌گوید بخش زیادی از اتفاقات فیلم در تیمارستان آرکام جریان دارد.

جوکر

اما نام Folie à Deux یا جنون مشترک به‌عنوان یک اختلال روانی تعریف می‌شود که این اختلال روانی معمولا بین دو یا گاهی حتی بیش از دو نفر که به لحاظ عاطفی به یکدیگر نزدیک هستند، مشترک است. باتوجه‌به اینکه جوکر به داشتن روابط وابسته روانی به شخصیت‌هایی مثل بتمن و هارلی کویین معروف است، این عنوان می‌تواند برای دنباله فیلم جوکر مناسب باشد. تاد فیلیپس وظیفه کارگردانی فیلم جوکر 2 را بر عهده دارد و به‌همراه اسکات سیلور برای نوشتن فیلمنامه این فیلم بازگشته است.

فیلم Joker توانست بیش از ۱/۰۷۴ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند که این فروش شامل بیش از ۳۳۵/۴ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۷۳۸/۸ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. علاوه‌براین، فیلم Joker با عبور از فیلم Deadpool 2، به پرفروش‌ترین فیلم با درجه سنی بزرگسال در سراسر جهان تبدیل شد و همچنین فیلم جوکر اولین فیلم یک میلیاردی با درجه سنی R به شمار می‌آید.

فیلم Joker: Folie à Deux برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۳ مهر ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. گلیسون که برای بازی در سریال Into the Storm جایزه امی دریافت کرده، اخیرا در فیلم The Banshees of Inisherin بازی کرده است که این فیلم در پاییز امسال اکران خواهد شد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده