نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۴ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۷

مشخص شدن سازنده سریال Horizon Zero Dawn نتفلیکس

نتفلیکس به‌تازگی سازنده سریال Horizon Zero Dawn را معرفی کرده است که این سریال قرار است توسط شورانر سریال The Umbrella Academy ساخته شود.

مدتی پیش مشخص شد که سونی پیکچرز در حال ساخت سریالی براساس بازی Horizon Zero Dawn تحت برند پلی استیشن است که این سریال لایو اکشن قرار است برای پخش از شبکه نتفلیکس تولید شود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از سریال هورایزن زیرو داون منتشر شده است. طبق اطلاعاتی که Tudum منتشر کرده، استیو بلکمن، سازنده سریال The Umbrella Academy وظیفه ساخت سریال Horizon Zero Dawn را بر عهده گرفته است.

او درواقع پس از پایان ساخت فصل چهارم و پایانی سریال آکادمی آمبرلا به سراغ ساخت سریال هورایزن زیرو داون خواهد رفت. میشل لورتا، سازنده سریال Killjoys و سریال Lost Girl در نوشتن فیلمنامه و ساخت سریال Horizon Zero Dawn به بلکمن کمک خواهد کرد. همچنین تایید شد که تمرکز این سریال روی الوی، شخصیت اصلی بازی Horizon Zero Dawn خواهد بود که اتفاقات آن در قرن ۳۱ام در زمین جریان دارد که در آن شاهد دورانی آخر الزمانی هستیم که زمین در تصاحب موجودات رباتی قرار گرفته است.

Horizon Zero Dawn

بلکمن نیز این خبر را تایید کرد، اما و تنها تایید کر که الوی شخصیت اصلی داستان سریال خواهد بود و اتفاقات در آینده‌ای دور رخ خواهد داد. در حال حاضر بازیگر نقش الوی مشخص نیست و او تنها تایید کرد که نوشتن فیلمنامه سریال Horizon Zero Dawn آغاز شده است. علاوه‌بر سریال Horizon Zero Dawn، بلکمن قرار است سریال Orbital را نیز برای شبکه نتفلیکس تولید کند که برای تولید این دو سریال از پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز استفاده خواهد شد.

برند پلی استیشن سونی پیکچرز در حال سخت سریال The Last of Us برای شبکه HBO، سریال Twisted Metal برای شبکه پیکاک و سریال God of War برای شبکه آمازون نیز است. در اوایل سال جاری میلادی بازی Horizon Forbidden West که دنباله بازی Horizon Zero Dawn و داستان الوی است، برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه شد که این بازی توانست مورد توجه منتقدان و گیمرها قرار بگیرد.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده