نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۸

پیوستن پل راد به جمع بازیگران فصل سوم سریال Only Murders in the Building

پل راد، بازیگر نقش مرد مورچه‌ای در دنیای سینمایی مارول قرار است در فصل سوم سریال Only Murders in the Building حضور داشته باشد.

روز گذشته بود که پخش فصل دوم سریال Only Murders in the Building به پایان رسید تا ضمن فاش شدن راز یک قتل دیگر، شاهد زمینه‌چینی برای اتفاقات فصل سوم این سریال کمدی جنایی باشیم. همچنین در تیر ماه امسال بود که شبکه هولو از تمدید سریال Only Murders in the Building برای فصل سوم خبر داد. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر جدیدی در فصل سوم سریال تنها قتل‌های داخل ساختمان تایید و اعلام شده است. پل راد جدیدترین بازیگری است که قرار است در فصل سوم این سریال کمدی بازی کند.

ادامه متن پایان فصل دوم سریال Only Murders in the Building را فاش می‌کند

پس از فاش شدن راز قتل بانی فولگر، رئیس هیئت مدیره آرکونیا، شاهد یک جهش زمانی یک ساله هستیم که در آن الیور پتنوم در حال برگزاری تئاتر خود در برادوی است و در آن شاهد حضور پل راد در نقش بن گلنروی هستیم. همچنین در این صحنه چارلز هیدن سوج حضور داشت و با شروع برنامه، شاهد مرگ بن گلنروی هستیم. بدین ترتیب پل راد قربانی جدید فصل سوم سریال Only Murders in the Building است که الیور، چارلز و میبل باید راز مرگ او را کشف کنند.

پل راد در نقش بن گلنروی در صحنه پایانی فصل دوم سریال Only Murders in the Building

جان هافمن، یکی از سازندگان سریال تنها قتل‌های داخل ساختمان تایید کرد که در فصل سوم این سریال کمدی شاهد صحنه‌های بیشتری از پل راد در سریال خواهیم بود. او گفت که پس از ورود پل راد در صحنه پایانی فصل دوم، ما در مورد بن گلنروی بیشتر در فصل سوم خواهیم دید و همچنین وعده داد که در فصل سوم سریال Only Murders in the Building دوباره شاهد طرح پرسش‌ها و پاسخ به آن تا پیچش‌های داستانی و افشاهای بزرگ خواهیم بود.

پایان اسپویل

استیو مارتین، مارتین شورت، سلنا گومز، ارن دومینگوئز، ایمی رایان، تینا فی، ناتان لین، کارا دلوین، ایمی شومر و مایکل راپاپورت، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Only Murders in the Building حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه‌بر بازی، استیو مارتین وظیفه ساخت سریال تنها قتل‌های داخل ساختمان را نیز بر عهده داشته که جان هافمن به او در ساخت این سریال کمدی کمک کرده است. مارتین و هافمن وظیفه ساخت این سریال را بر عهده دارند که قابل انتظار است برای ساخت فصل سوم نیز بازگردند.


منبع TVInsider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده