نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۰

تمدید سریال Only Murders in the Building برای فصل سوم

شبکه هولو از تمدید زودهنگام سریال Only Murders in the Building برای فصل سوم خبر داده است. پخش فصل دوم این سریال کمدی همچنان ادامه دارد.

پخش فصل دوم سریال Only Murders in the Building مدتی می‌شود که از شبکه هولو آغاز شده است و امروز قسمت چهارم از فصل دوم این سریال کمدی پخش شد. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال تنها قتل‌های داخل ساختمان با یک تمدید زودهنگام مواجه شده است. شبکه هولو اعلام کرد که سریال Only Murders in the Building برای فصل سوم تمدید شده است که طبق انتظار فصل سوم این سریال کمدی در ۱۰ قسمت تولید و احتمالا در سال ۲۰۲۳ از شبکه Hulu پخش شود.

کریگ ارویچ، رئیس Hulu Originals و ABC Entertainment در بیانیه منتشر شده گفت: «سریال Only Murders in the Building توانسته با طنز و جذابیتی که دارد، قلب افراد زیادی از نسل‌های مختلف را جذب کند و مانند یک گوهر واقعی در تاج شبکه بدرخشد و این گواهی بر رویکرد و عملکرد اورجینال دن فوگلمن (تهیه‌کننده اجرایی)، جان هافمن، استیو مارتین، مارتی شورت و سلنا گومز در این کار است. ما خوشحالیم که می‌توانیم داستان چارلز، الیور و میبل را برای بینندگانی که به‌دنبال دیدن داستان‌های بیشتری از آن‌ها هستند، ادامه دهیم.»

پوستر چارلز، میبل و الیور در فصل دوم سریال Only Murders in the Building

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات فصل سوم سریال تنها قتل‌های داخل ساختمان در دسترس نیست. چارلز، الیور و میبل در فصل دوم سریال Only Murders in the Building به‌دنبال حل پرونده قتل بانی فولگر، رئیس هیئت مدیره آرکونیا هستند که در پایان فصل اول کشته شد و قتل آن در حال حاضر گردن این سه شخص افتاده است. آن‌ها نه‌تنها متهم به قتل بانی فولگر هستند، بلکه آن‌ها سوژه پادکست رقیب نیز شده‌اند. همچنین آن‌ها باید با دیگر اعضای ساختمان آرکونیا که فکر می‌کنند آن‌ها مرتکب به قتل شده‌اند، مواجه شوند.

استیو مارتین، مارتین شورت، سلنا گومز، ارن دومینگوئز، ایمی رایان، تینا فی، ناتان لین، کارا دلوین، ایمی شومر و مایکل راپاپورت، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Only Murders in the Building حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه‌بر بازی، استیو مارتین وظیفه ساخت سریال تنها قتل‌های داخل ساختمان را نیز بر عهده داشته که جان هافمن به او در ساخت این سریال کمدی کمک کرده است. مارتین و هافمن وظیفه ساخت این سریال را بر عهده دارند که قابل انتظار است برای ساخت فصل سوم نیز بازگردند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده