نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۷

اعلام تاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم تاپ گان 2 با بازی تام کروز

پارامونت پیکچرز بالاخره تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و بلوری فیلم Top Gun: Maverick با بازی تام کروز را تایید و اعلام کرده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام تاریخ عرضه نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Top Gun: Maverick با بازی تام کروز مشخص و اعلام شده است. پارامونت بالاخره اعلام کرد که نسخه دیجیتالی فیلم Top Gun 2 قرار است سه‌شنبه هفته آینده و در تاریخ ۲۳ آگست (۱ شهریور) منتشر شود و در ادامه نسخه خانگی فیلم تاپ گان 2 که شامل نسخه DVD، بلوری و 4K Ultra HD می‌شود در تاریخ ۱ نوامبر (۱۰ آبان) عرضه خواهد شد.

فیلم Top Gun: Maverick در خرداد امسال روی پرده‌های سینما رفت و رکورد افتتاحیه فیلم‌های تام کروز را شکست. فیلم Top Gun 2 تاکنون بیش از ۱/۳۷۷ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۶۷۳/۷ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۷۰۴/۲ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود و حالا فیلم تاپ گان 2 به پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۲ تبدیل شده است. همچنین نسخه فیزیکی و خانگی فیلم Top Gun: Maverick حاوی ۱۱۰ دقیقه محتوای اضافه خواهد بود.

تام کروز در نقش ماوریک در حال پرواز با جنگنده F/A18 سوپر هورنت در فیلم Top Gun: Maverick

این محتوای شامل ویدیوهایی از پشت صحنه ساخت فیلم از جمله فیلم‌برداری از داخل کابین هواپیما و تمرینات و بدلکاری بازیگران برای این موضوع، نامه عاشقانه تام کروز برای هوانوردی که در آن کروز با یک جنگنده P-51 موستانگ متعلق به جنگ جهانی دوم پرواز می‌کند، پرواز با سرعت ۱۰ ماخ با هواپیما دارک‌استار، بخشی در مورد حضور تام کروز در جشنواره فیلم کن، موزیک ویدیو Hold My Hand اثر لیدی گاگا و موزیک ویدیو I Ain’t Worried اثر OneRepublic به‌همراه تیزر تریلر Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One می‌شود.

تام کروز، وال کیلمر، مایلز تلر، جنیفر کانلی، گلن پاول، اد هریس، جان هم، لوئیس پولمن، مونیکا باربارو، چارلز پارنل، جی الیس، بشیر صلاح الدین، منی جاسینتو و دنی رامیرز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Top Gun: Maverick حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جوزف کوشینسکی، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Tron: Legacy و فیلم Oblivion، وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Top Gun براساس فیلمنامه‌ای از کریستوفر مک‌ کوری، پیتر کریگ، اشلی میلر، جاستین مارکس، زک استنتز و اریک وارن سینگر، را بر عهده داشته است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده