نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۶

مشابه بودن نتایج نمایش آزمایشی فیلم Batgirl با شزم 2 و بلک ادم

طبق گفته چند منبع، نتایج نمایش آزمایشی فیلم Batgirl که پخش آن لغو شده، نتایجی مشابه فیلم Shazam 2 و فیلم Black Adam داشته است.

مدتی پیش بود که برادران وارنر رسما اعلام کرد پخش و اکران فیلم Batgirl چه به‌صورت استریم از HBO Max و چه‌ به‌صورت اکران در سالن‌های سینما لغو شده و این موضوع باعث ایجاد جنجال زیادی شده است. برخی نمایش ضعیف نمایش‌های آزمایشی فیلم بت گرل را دلیل آن می‌دانند و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی در این رابطه منتشر شده است. در ابتدا هالیوودریپورتر اعلام کرد که نتایج نمایش آزمایشی فیلم Batgirl تقریبا مشابه نمایش آزمایشی اولیه فیلم Shazam! Fury of the Gods بوده است.

شزم با لباس آسیب دیده در مبارزه در حال خندیدن در فیلم Shazam! Fury of the Gods

گفته می‌شود که نسخه اولیه فیلم Batgirl که جلوه‌های ویژه آن هنوز کامل نشده، نمره‌ای کمتر از ۶۰ را دریافت کرده و این اولین و تنها نمایش آزمایشی فیلم بت‌گل بوده است. گفته می‌شود که فیلم Shazam 2 نیز نمره‌ای در حدود ۶۰ را در نمایش آزمایشی اولیه دریافت کرده است. اما گفته می‌شود که برادران وارنر اعتقاد دارد که فیلم Shazam! Fury of the Gods می‌تواند فروش به مراتب بیشتری را در گیشه نسبت به فیلم Batgirl داشته باشد و احتمالا همین موضوع باعث لغو پخش فیلم شده است.

همچنین اریک دیویس از فندنگو و آمبرتو گونزالز از The Wrap نیز می‌گویند که نتایج آزمایشی ضعیف فیلم Batgirl مشابه نسخه کارگردان فیلم Black Adam بوده است. مشخصا فیلم بلک ادم تا زمان اکران دارای تغییراتی در فیلمبرداری دوباره خواهد بود و نسخه کارگردان و اصلی فیلم قرار نیست در سالن‌های سینما نمایش داده شود. بااین‌حال، وارنر اعتقاد دارد که حضور ستاره‌ای مثل دواین جانسون در فیلم Black Adam باعث تضمین موفقیت فیلم در گیشه خواهد شد.

دواین جانسون در نقش بلک ادم در فیلم Black Adam

این در حالی است که برادران وارنر اعتقاد دارد که فیلم The Flash در گیشه موفق خواهد شد و ظاهرا مدیران از نمایش آزمایشی فیلم رضایت بالایی دارند. بااین‌حال، بسیاری از طرفداران می‌گویند که تنها بودجه بالای فیلم فلش مانع لغو پخش این فیلم شده است. در هر حال لغو پخش فیلم Batgirl باعث شد تا صحنه مایکل کیتون در فیلم Aquaman and the Lost Kingdom حذف شود و بن افلک در فیلمبرداری دوباره جایگزین کیتون در نقش بتمن شود.

فیلم Shazam! Fury of the Gods قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر) اکران می‌شود. همچنین فیلم Black Adam برای اکران در تاریخ ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) برنامه‌ریزی شده است.


منبع CBM Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده