نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۰

ادامه همکاری تام کروز و کارگردان ماموریت غیر ممکن با ساخت ۳ فیلم جدید

ددلاین گزارش داد که تام کروز و کریستوفر مک‌کوری در حال بررسی ساخت سه پروژه جدید از جمله یک فیلم اکشن و فیلمی براساس شخصیت کروز در فیلم Tropic Thunder هستند.

تام کروز و کریستوفر مک‌کوری هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two حضور دارند تا برای چهارمین بار در سری فیلم مأموریت غیر ممکن با یکدیگر همکاری کنند، اما طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Mission: Impossible 8 ظاهرا قرار نیست آخرین همکاری مشترک این زوج موفق باشد. ددلاین گزارش داد که تام کروز و کریستوفر مک‌کوری هم‌اکنون در حال بررسی سه ساخت پروژه جدید هستند.

یکی از این پروژه‌ها قرار است یک فیلم اورجینال موزیکال با موسیقی و رقص باشد که براساس ایده‌ای از تام کروز خلق شده است. گفته می‌شود که کروز سال‌ها به بازی در یک فیلم موزیکال علاقه داشته است. کروز در فیلم Rock of Ages خواندن و همچنین رقص را آموخته است. آن‌ها همچنین در حال بررسی ساخت فیلمی براساس شخصیت لس گراسمن هستند که تام کروز نقش این شخصیت را در فیلم Tropic Thunder بازی کرده بود. البته هنوز مشخص نیست که فیلم به‌طور کلی براساس شخصیت لس گراسمن ساخته خواهد شد یا این شخصیت صرفا بخشی از فیلم خواهد بود.

تام کروز و کریستوفر مک کوری در فرش قرمز فیلم Mission Impossible: Fallout

اما پروژه سوم قرار است یک فیلم اکشن جدید باشد که گفته می‌شود این فیلم پتانسیل تبدیل شدن به یک مجموعه فیلم اکشن جدید را نیز دارد. کروز قرار است در این سه فیلم بازی کند و مک‌کوری وظیفه نوشتن فیلمنامه هر سه پروژه را بر عهده خواهد داشت، اما مشخص نیست کارگردانی این پروژه‌ها را بر عهده خواهد گرفت یا نه. علاوه‌براین سه پروژه، کروز در همکاری با مک‌کوری به‌عنوان تهیه‌کننده و داگ لیمان، کارگردان فیلم Edge of Tomorrow و فیلم American Made به‌عنوان کارگردان، در حال ساخت یک فیلم اکشن فضایی نیز است.

بخشی از این فیلم اکشن جدید که با همکاری SpaceX و ناسا تولید خواهد شد و یونیورسال وظیفه اکران آن را بر عهده گرفته است، در فضا جلوی دوربین خواهد رفت. همچنین این فیلم اکشن با همکاری Space Entertainment Enterprise جلوی دوربین خواهد رفت که به کروز در فیلم‌برداری فیلم در فضا کمک خواهد کرد. این فیلم اکشن فضایی احتمالا فیلم بعدی تام کروز خواهد بود که مک‌کوری فیلمنامه آن را براساس ایده‌ای از کروز خواهد نوشت و ممکن است در سال ۲۰۲۳ جلوی دوربین برود.

مک‌کوری پیش از این در همکاری با کروز فیلمنامه آثاری چون فیلم Valkyrie، فیلم Jack Reacher (به‌همراه کارگردانی)، فیلم Edge of Tomorrow، فیلم مومیایی و اخیرا فیلم Top Gun: Maverick را نوشته بود. او همچنین یکبار و برای نوشتن فیلمنامه فیلم The Usual Suspects توانسته جایزه اسکار دریافت کند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده