نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۷

نقش‌آفرینی جودی کومر، تام هاردی و آستین باتلر در فیلم The Bikeriders

جودی کومر، تام هاردی و آستین باتلر قراردادی را برای ایفای نقش‌های اصلی فیلم The Bikeriders شرکت New Regency امضا کردند.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که جودی کومر، بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اِمی، تام هاردی، هنرپیشه‌ی نامزد جایزه‌ی اسکار و آستین باتلر، ستاره‌ی فیلم Elvis (الویس) قراردادی را برای ایفای نقش‌های اصلی فیلم درام The Bikeriders (موتورسواران) شرکت New Regency امضا کردند. جف نیکولز که در سال ۲۰۱۶ فیلم رمانتیک درام تحسین‌شده‌ی Loving (عاشقانه) را کارگردانی کرد، سکان هدایت این پروژه را در دست دارد.

فیلم The Bikeriders با الهام از یک کتاب عکاسی با همین نام نوشته‌ی دنی لیون ساخته می‌شود و داستانی بدیع در دهه‌ی ۱۹۶۰ را روایت می‌کند. این فیلم به ماجراهای ظهور یک باشگاه موتورسواری خیالی در ایالت‌های میانی آمریکا می‌پردازد. در خلاصه‌ی داستان فیلم موتورسواران می‌خوانیم: «این فیلم زندگی اعضای یک باشگاه موتورسواری را زیر ذره‌بین قرار می‌دهد که در طول یک دهه از محل تجمع افراد ناشناس محلی به یک باند فاسد بدل می‌شود».

جف نیکولز وظیفه‌ی کارگردانی و تهیه‌کنندگی فیلم The Bikeriders را برعهده دارد. سارا گرین و برایان کاوانا-جونز از شرکت Tri-State به‌عنوان تهیه‌کننده‌ و فرد برگر به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی پروژه فعالیت می‌کنند.

جودی کومر سوار اسب در فیلم آخرین دوئل به کارگردانی ریدلی اسکات

جودی کومر بیشتر برای نقش‌آفرینی بی‌نظیرش در سریال کمدی-درام مهیج Killing Eve (کشتن ایو) شبکه‌ی BBC One شناخته می‌شود. این هنرپشه در سریال Big Swiss (سوئیس بزرگ) شبکه‌ی HBO به کارگردانی آدام مک‌کی نیز به ایفای نقش می‌پردازد.

تام هاردی نقش‌آفرینی در آثار تحسین‌شده و پرهزینه‌ای نظیر فیلم Mad Max: Fury Road (مکس دیوانه: جاده‌ی خشم)، فیلم Inception (تلقین)، فیلم The Dark Knight Rises (شوالیه تاریکی برمی‌خیزد) و فیلم The Revenant (بازگشته) را در کارنامه دارد. این بازیگر ۴۴ ساله در فیلم اکشن مهیج Havoc (خرابی) شبکه‌ی نتفلیکس نیز بازی می‌کند که گارث اونس، کارگردان فیلم The Raid (یورش) به صندلی کارگردانی آن تکیه زده است.

آستین باتلر اخیرا در فیلم بیوگرافی موزیکال درام Elvis به کارگردانی باز لورمن در نقش الویس پرسلی، خواننده و بازیگر فقید آمریکایی ظاهر شد. فیلم Elvis به بررسی زندگی و حرفه‌ی الویس پرسلی و روابط پیچده‌ی این ستاره‌ی سبک راک اند رول با سرهنگ تام پارکر می‌پردازد. باز لورمن نه‌تنها کارگردانی و نویسندگی فیلم Elvis را برعهده داشت، بلکه درکنار کاترین مارتین، گیل برمن، پاتریک مک‌کورمیک و اسکایلر وایس به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی آن فعالیت کرد. آستین باتلر درحال‌حاضر سر صحنه‌ی فیلم‌برداری فیلم Dune: Part Two (تل‌ماسه: بخش دوم) به کارگردانی دنی ویلنوو است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده