نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۹

مشخص شدن تاریخ اکران فیلم جوکر 2 با بازی واکین فینیکس

برادران وارنر تاریخ اکران فیلم Joker 2 با بازی واکین فینیکس را تایید و اعلام کرده است. دنباله فیلم جوکر در سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

مدتی پیش بود که تاد فیلیپس با انتشار تصویری به‌صورت رسمی ساخت فیلم Joker 2 را تایید و اعلام کرد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم جوکر 2 تایید و اعلام شده است. برادران وارنر اعلام کرد که دنباله فیلم Joker در پاییز سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد. فیلم Joker: Folie à Deux برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۳ مهر ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. تاد فیلیپس وظیفه کارگردانی فیلم جوکر 2 را بر عهده دارد و به‌همراه اسکات سیلور برای نوشتن فیلمنامه این فیلم بازگشته است.

همچنین واکین فینیکس بار دیگر برای بازی در نقش جوکر در فیلم Joker: Folie à Deux باز خواهد گشت. علاوه‌براین، گفته می‌شود که لیدی گاگا، بازیگر و خواننده محبوب آمریکایی در حال انجام مذاکرات اولیه با برادران وارنر برای حضور در فیلم Joker 2 است و او احتمالا نقش هارلی کویین را در این فیلم بازی خواهد کرد. گفته می‌شود که فیلم جوکر 2 احتمالا یک فیلم موزیکال خواهد بود. بااینکه اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات فیلم Joker 2 در دسترس نیست، اما TheWrap می‌گوید بخش زیادی از اتفاقات فیلم در تیمارستان آرکام جریان دارد.

جوکر

اما نام Folie à Deux یا جنون مشترک به‌عنوان یک اختلال روانی تعریف می‌شود که این اختلال روانی معمولا بین دو یا گاهی حتی بیش از دو نفر که به لحاظ عاطفی به یکدیگر نزدیک هستند، مشترک است. باتوجه‌به اینکه جوکر به داشتن روابط وابسته روانی به شخصیت‌هایی مثل بتمن و هارلی کویین معروف است، این عنوان می‌تواند برای دنباله فیلم جوکر مناسب باشد. این در حالی است که اخیرا برادران وارنر پخش و اکران فیلم Batgirl را به‌دلیل تغییر سیاست‌های این شرکت لغو کرده است.

فیلم Joker توانست بیش از ۱/۰۷۴ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند که این فروش شامل بیش از ۳۳۵/۴ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۷۳۸/۸ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. علاوه‌براین، فیلم Joker با عبور از فیلم Deadpool 2، به پرفروش‌ترین فیلم با درجه سنی بزرگسال در سراسر جهان تبدیل شد و همچنین فیلم جوکر اولین فیلم یک میلیاردی با درجه سنی R به شمار می‌آید.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده