نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۷

پایان یافتن سریال فلش با پخش فصل نهم

شبکه CW رسما تایید کرد که سریال The Flash سرانجام با فصل نهم به پایان خواهد رسید تا سرانجام طولانی‌ترین سریال دنیای Arrowverse به کار خود پایان دهد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال The Flash سرانجام به پایان راه نزدیک شده است. شبکه CW رسما اعلام کرد که فصل نهم سریال فلش قرار است فصل پایانی این سریال از دنیای تلویزیونی Arrowverse باشد تا بالاخره شاهد به پایان رسیدن طولانی‌ترین سریال این مجموعه باشیم. پخش سریال The Flash از سال ۲۰۱۴ رسما آغاز شد و پخش آن تا به امروز ادامه داشته است. تاکنون هشت فصل و ۱۷۱ قسمت از سریال فلش تولید و از شبکه CW پخش شده است.

گرنت گاستین، کندیس پتن، کارلوس والدس، دانیل پانابیکر، جسی ال مارتین، تام کاوانا، تدی سیرس، ونتورت میلر، ریک کازنت، کینان لانسدیل و بریتنی اولدفورد، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Flash حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جف جانز، گرگ برلانتی و اندرو کریزبرگ وظیفه ساخت سریال فلش را بر عهده دارند. پخش فصل نهم سریال The Flash از پاییز امسال آغاز خواهد شد و انتظار می‌رود پخش فصل پایانی سریال تا بهار سال آینده طول بکشد.

فلش و سوپرمن در کراس‌اور سریال‌های دنیای کماندار

البته دنیای Arrowverse همچنان به کار خود با سریال‌های دیگری مثل سریال Superman & Lois و سریال Gotham Knights به‌همراه دیگر سریال‌های مجموعه دی سی مثل سریال Stargirl ادامه خواهد داد. قابل انتظار است که پخش سریال The Flash پیش از اکران فیلم فلش به پایان برسد، چرا که این فیلم قرار است در تابستان سال آینده روی پرده‌های سینما برود و احتمالا تمرکز برادران وارنر و دی سی روی تبلیغات این فیلم خواهد بود.

فیلم The Flash در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳ (۲ تیر ۱۴۰۲) اکران خواهد شد. ازرا میلر، مایکل کیتون، بن افلک، ساشا کال، کرسی کلمونس، ماریبل وردو، ران لیوینگستون، ایان لو، سرشه مونیکا جکسون و رودی منکوزو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم فلش حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اندی موشیاتی که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم It و فیلم It: Chapter 2 را بر عهده داشته، وظیفه کارگردانی فیلم The Flash را براساس فیلمنامه‌ای از کریستینا هادسون بر عهده دارد.


منبع Darkhorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده