نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۵

ریبوت فیلم Fantastic Four یک داستان منشا را روایت نخواهد کرد

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو تایید کرد که در ریبوت فیلم Fantastic Four قرار نیست شاهد داستان منشا شخصیت‌های چهار شگفت انگیز باشیم.

بامداد یکشنبه این هفته بود که مارول استودیو تایید کرد ریبوت فیلم Fantastic Four قرار است در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آبان ۱۴۰۳) اکران شود و این فیلم شروع کننده فاز ششم دنیای سینمایی مارول خواهد بود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم جدید چهار شگفت انگیز منتشر شده است. کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مصاحبه با هالیوودریپورتر تایید کرد که در فیلم Fantastic Four قرار نیست دوباره شاهد منشا داستانی شخصیت‌های این گروه باشیم.

فایگی توضیح داد که به‌جای نمایش دوباره منشا این شخصیت‌ها، مارول قرار است در فیلم Fantastic Four داستانی را از این گروه نمایش دهد که تاکنون طرفداران آن را در نسخه‌های سینمایی چهار شگفت‌انگیز ندیده‌اند. فایگی گفت: «بسیاری از مردم داستان منشا آن‌ها را می‌دانند و اطلاعات کلی و اولیه از آن‌ها را خبر دارند. ما چگونه قرار است این موضوع را در نظر بگیریم و چیزی که طرفداران هرگز ندیده‌اند ارائه کنیم؟»

کوین فایگی روی فرش قرمز فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings

ما پیش از این دو بار شاهد نمایش منشا داستانی گروه چهار شگفت‌انگیز بودیم. در ابتدا در فیلم Fantastic Four محصول سال ۲۰۰۵ منشا داستانی این شخصیت‌ها نمایش داده شد و سپس این داستان در ریبوت سال ۲۰۱۵ فیلم Fantastic Four نیز تکرار شد. حالا مارول استودیو قرار است از این موضوع عبور کند و از ابتدا شاهد قدرت داشتن شخصیت‌ها باشیم. در ادامه فایگی از انتظارات بالا خود از این خانواده گفت. او توضیح داد: «ما با آوردن این گروه به سالن‌های سینما سطح انتظارات بالایی را برای خود ایجاد کرده‌ایم.»

در حال حاضر فیلم چهار شگفت‌انگیز دارای کارگردان یا نویسنده‌ای نیست. پیش از این جان واتس که سه‌گانه اخیر مرد عنکبوتی را کارگردانی کرده، قرار بود فیلم Fantastic Four را کارگردانی کند، اما او در اردیبهشت امسال تصمیم گرفت تا برای دوری از دنیای ابرقهرمانی از این پروژه انصراف دهد. حالا مارول استودیو به‌دنبال یافتن جایگزین واتس است که گفته می‌شود فایگی شخصا در پروسه انتخاب کارگردان فیلم Fantastic Four شرکت کرده و نام‌های بزرگی را در نظر گرفته است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده