نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۰

مشخص شدن کارگردان فیلم Avengers 5

دستین دنیل کرتون، کارگردان فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings وظیفه کارگردانی فیلم Avengers: The Kang Dynasty را بر عهده گرفته است.

بامداد یکشنبه این هفته بود که مارول استودیو به‌صورت رسمی ساخت فیلم Avengers: The Kang Dynasty و فیلم Avengers: Secret Wars را تایید و اعلام کرد. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان فیلم Avengers 5 مشخص شده است. دستین دنیل کرتون، کارگردان فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings وظیفه کارگردانی فیلم Avengers: The Kang Dynasty را بر عهده خواهد داشت.

دستین دنیل کرتون و سیمو لیو در پشت صحنه فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings

در حال حاضر نویسنده فیلم Avengers 5 مشخص نیست و کرتون تنها قرار است این فیلم را کارگردانی کند و در حال حاضر کارگردان فیلم Avengers: Secret Wars مشخص نشده است. کرتون هم‌اکنون وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Shang-Chi 2 را نیز بر عهده دارد و در همکاری با مارول استودیو قرار است سریال Wonder Man را تولید کند که کرتون کارگردانی حداقل یک یا چند قسمت از این سریال را بر عهده خواهد داشت.

اندرو گست، نویسنده و تهیه‌کننده سریال Brooklyn Nine-Nine و سریال Community وظیفه ساخت سریال واندر من را بر عهده دارد. فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings شهریور سال گذشته روی پرده‌های سینما رفت و بیش از ۴۳۲/۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد که این فروش شامل بیش از ۲۲۴/۵ میلیون دلار در آمریکا و بیش از ۲۰۷/۷ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود.

جاناتان میجرز در نقش کانگ در قسمت ششم سریال Loki

نام فیلم Avengers: The Kang Dynasty درواقع برگرفته از کمیک ۱۶ قسمتی Kang Dynasty است که تمرکز آن روی کانگ فاتح خواهد بود که پیش از این می‌دانستیم جاناتان میجرز نقش این شخصیت شرور و منفی را بر عهده دارد که برای اولین‌بار در پایان فصل اول سریال Loki معرفی شد. پیش از این کوین فایگی، رئیس مارول استودیو تایید کرده بود که برادران روسو برای کارگردانی دو قسمت آینده فیلم Avengers باز نخواهند گشت. فیلم Avengers: Endgame در سال ۲۰۱۹ بیش از ۲/۸ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کرد.

فیلم Avengers: The Kang Dynasty در تاریخ ۲ می ۲۰۲۵ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) و فیلم Avengers: Secret Wars در تاریخ ۷ نوامبر ۲۰۲۵ (۱۶ آبان ۱۴۰۴) روی پرده‌های سینما خواهند رفت که این دو فیلم به فاز ششم دنیای سینمایی مارول و حماسه مولتی‌ورس پایان خواهند داد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده