نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۵

اعلام تاریخ پخش اپیزودهای پایانی فصل ۱۱ سریال The Walking Dead

شبکه‌ی AMC با پخش یک تریلر تازه اعلام کرد که طرفدارها چه زمانی باید منتظر تماشای قسمت‌های پایانی فصل یازدهم سریال The Walking Dead باشند.

شبکه‌ی AMC در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگو نه‌تنها تریلر جدیدی از قسمت‌های پایانی فصل یازدهم سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) به اشتراک گذاشت، بلکه اعلام کرد که طرفدارها می‌توانند در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۲۲ (۱۰ مهر ۱۴۰۱) به تماشای اپیزودهای باقیمانده بنشینند. تریلر تازه با نگاهی به فصل‌های قبلی آغاز می‌شود و با یک جمله به کارش ادامه می‌دهد: «همه‌ی ۱۱ فصل گذشته باعث وقوع چنین اتفاقاتی شده است».

این تریلر سپس نگاهی اجمالی به نبرد آتی بین قهرمان‌های سریال The Walking Dead و میلتون‌ها در جوامع مشترک‌المنافع یا Commonwealth دارد که در اپیزودهای پایانی فصل ۱۱ به اوج خواهد رسید. تریلر تازه با نمایش یک زامبی هوشمند به پایان می‌رسد که می‌تواند اوضاع را برای شخصیت‌های محبوب این سریال آخرالزمانی پیچیده کند. شبکه‌ی AMC در توضیحات تریلر فصل آخر سریال می‌نویسد: «ما با هم به این نبرد خاتمه می‌دهیم».

دانلود از آپارات

مراحل فیلم‌برداری سریال The Walking Dead در ماه آوریل تمام شد و یک دوره‌ی ۱۲ ساله را به پایان رساند که در آن ۱۷۷ قسمت ضبط شد. گرگ نیکوترو، کارگردان قسمت‌های پایانی جزئیاتی را درباره‌ی فیلم‌برداری اپیزود آخر به اشتراک گذاشت: «فیلم‌برداری اپیزود نهایی در ۱۵ روز انجام شد. در میانه‌ی این فیلم‌برداری طولانی از کار دست می‌کشیدیم و پایان کار بازیگران را پس از فیلم‌برداری صحنه‌ی نهایی اعلام می‌کردیم. می‌دانستم که این آخرین‌بار است که می‌توانم فرمان ضبط را صادر کنم. با اینکه غم‌انگیز بود، اما معنای پایان کار، موفقیت و گذشتن از خط پایان را نیز می‌داد».

البته طرفدارهای آثار آخرالزمانی نباید نگران پایان سریال The Walking Dead باشند؛ زیرا در آینده اسپین‌آف‌های این نمایش جای خالی آن را پر می‌کنند. در سال ۲۰۲۳ سریال Isle of the Dead (جزیره‌ی مردگان) تقدیم بینندگان خواهد شد که در آن مگی با نقش‌آفرینی لورن کوهن و نیگان با بازی جفری دین مورگان در شهر نیویورک با زامبی‌ها مبارزه می‌کنند. گرگ نیکوترو می‌گوید که مگی و نیگان اولین کاراکترهایی بودند که فیلم‌برداری آن‌ها به پایان رسید.

سریال Isle of the Dead به جمع اسپین‌آف‌های دیگری نظیر سریال Fear the Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید)، سریال The Walking Dead: World Beyond (مردگان متحرک: دنیای باقی) و سریال آنتولوژی Tales of the Walking Dead (حکایات مردگان متحرک) می‌پیوندد. فارغ از این موارد، شبکه‌ی AMC از تولید یک سریال کوتاه ۶ قسمتی با حضور ریک گرایمز با بازی اندرو لینکلن و میشون با نقش‌آفرینی دانای گوریرا خبر داده است که در سال آینده روی آنتن می‌رود و نهایتا به داستان این کاراکترها پایان خواهد داد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده