نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۰ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۱

تمایل مایلز تلر به تولید فیلم Top Gun 3

مایلز تلر در گقت‌وگو با اینترتینمنت تونایت اعلام کرد که برای فیلم Top Gun 3 احتمالی صحبت‌هایی با تام کروز داشته است.

مایلز تلر، ستاره‌ی فیلم Top Gun: Maverick (تاپ گان: ماوریک) اعلام کرد که برای تولید احتمالی فیلم Top Gun 3 (تاپ گان ۳) مکالماتی با تام کروز داشته است. این هنرپیشه‌ی ۳۵ ساله‌ی آمریکایی در گفت‌وگو با رسانه‌ی Entertainment Tonight اظهار داشت که مایل به ایفای نقش ستوان بردلی بردشاو، پسر گوس در قسمت دیگری از فیلم تاپ گان است، اما درنهایت تصمیم این کار با تام کروز، بازیگر نقش کاپیتان پیت میچل است.

مایلز تلر در این‌باره گفت: «این عالی خواهد بود، اما همه چیز به تام کروز بستگی دارد. تام تصمیم‌گیرنده‌ی نهایی است. من در این خصوص صحبت‌هایی با او داشتم. خواهیم دید که چه پیش خواهد آمد». بی‌تردید شرکت پارامونت پیکچرز نیز از بازگشت تام کروز و مایلز تلر برای تولید فیلم Top Gun 3 استقبال خواهد کرد؛ چرا که فیلم تاپ گان: ماوریک گیشه را به سلطه‌ی خود درآورد و از زمان اکران به فروش ۱.۱۳ میلیارد دلاری در گیشه دست یافت.

فیلم Top Gun: Maverick در تاریخ ۲۷ می (۶ خرداد) روی پرده‌ی سینما رفت و به پردرآمدترین فیلم تام کروز در تمام ادوار تبدیل شد. تام کروز، وال کیلمر، مایلز تلر، جنیفر کانلی، گلن پاول، اد هریس، جان هم، لوئیس پولمن، مونیکا باربارو، چارلز پارنل، جی الیس، بشیر صلاح الدین، منی جاسینتو و دنی رامیرز در این فیلم نقش‌آفرینی کردند. جوزف کوشینسکی با سابقه‌ی کارگردانی فیلم Oblivion (فراموشی) سکان هدایت این دنباله را در دست داشت و ایرن کروگر، اریک وارن سینگر و کریستوفر مک‌کوری فیلم‌نامه‌ی آن را به رشته‌ی تحریر درآوردند.

مایلز تلر بسیار قدردان فرصت ایفای نقش روستر در فیلم Top Gun: Maverick است. این هنرپیشه در این خصوص گفت: «فرصتی که تام کروز برای مشارکت در تولید Top Gun در اختیار من و دیگر بازیگرهای جوان قرار داد، مانند یک ماجراجویی هیجان‌انگیز بود که هنوز به پایان نرسیده است».


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده