نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۷ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۴

فاش شدن اطلاعاتی از نام و عوامل ساخت سریال Horizon Zero Dawn

جف گراب، خبرنگار صنعت بازی، اطلاعات جدیدی را درباره سریال اقتباسی Horizon از سونی و نتفلیکس منتشر کرده که شامل نام و شماری از عوامل ساخت سریال می‌شوند.

چندی پیش متوجه شدیم که سونی قصد دارد یک سریال تلویزیونی اقتباسی را از بازی‌های سری Horizon تولید کند که ازطریق سرویس نتفلیکس پخش خواهد شد؛ اما بعد از اعلام این خبر، جزئیات بسیار کمی از این پروژه در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. تا اینکه حالا به‌نظر می‌رسد اخبار سریال Horizon نیز کم کم در حال از راه رسیدن است.

براساس گزارش جف گراب و نشریه VGC، سریال جدید سونی و نتفلیکس Horizon 2074 نام خواهد داشت و افرادی مانند جک بوئم از سریال The Boys و میشل بریدی از مجموعه‌ی علمی تخیلی The Expanse در جمع سازندگان این سریال حضور دارند. گراب در جدیدترین اپیزود برنامه Giant Bomb مدعی شده که اتفاقات سریال Horizon 2074 در دو خط زمانی جریان دارد.

سریال Horizon 2074 از نتفلیکس

او در بخشی از اظهارات خود در این‌باره می‌گوید: «سریالی که هم‌اکنون وارد فاز ساخت شده، Horizon 2074 نام دارد و اتفاقات آن در میان خط زمانی بازی‌های این مجموعه و زمانی‌که همه چیز شروع به سقوط می‌کند، رخ می‌دهد. ایده‌ی ساخت این مجموعه به‌صورت یک ریبوت یا ریمیک خط داستانی اتفاقات بازی نیست؛ بلکه وقایع این سریال به‌صورت موازی با داستان بازی‌ها اتفاق می‌افتد و به‌نوعی چیزهای دیگری را که در بازی‌ها اتفاق افتاده توضیح می‌دهد.»

بنابراین به‌نظر می‌رسد که این اثر بدون تصمیم برای تکرار رویدادهای Horizon Zero Dawn، نوید داستان‌ها و ایده‌های جذابی را به بازیکنان داده و با انتظارات آن‌ها مطابقت دارد.

نظر شما درباره سریالی که از براساس بازی Horizon Zero Dawn در دست ساخت است، چیست؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده