نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۴

تایید فصل دوم انیمه Spy x Family | انتشار اولین تریلر

استودیو توهو با انتشار یک تریلر فصل دوم انیمه Spy x Family را تایید و اعلام کرد. همچنین ماه پخش فصل دوم این انیمه تایید شده است.

شب گذشته با پخش قسمت دوازدهم انیمه Spy x Family، فصل اول این انیمه سریالی به پایان رسید. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فصل دوم انیمه جاسوس × خانواده تایید شده است. پس از پخش قسمت دوازدهم این انیمه محبوب، سازندگان آن با انتشار یک تریلر فصل دوم انیمه Spy x Family را تایید کردند که در طول تریلر شاهد نمایش بخشی از اتفاقات فصل دوم انیمه جاسوس x خانواده و شخصیت منفی آن هستیم. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین فصل دوم انیمه Spy x Family قرار است بسیار زودتر از انتظار طرفداران پخش شود و طبق تریلر و اعلام صفحه توییتر انیمه، پخش فصل دوم انیمه جاسوس × خانواده از ماه اکتبر امسال (مهر یا آبان) آغاز خواهد شد. البته این موضوع خیلی هم غافلگیر کننده نیست؛ چرا که کرانچی‌رول از ابتدا سفارش ساخت ۲۵ قسمت از انیمه Spy × Family را داده بود که بخش اول در ۱۲ قسمت تولید و پخش شده است و بخش دوم قرار است دارای ۱۳ قسمت باشد. انیمه جاسوس x خانواده با همکاری ویت استودیو و CloverWorks تولید می‌شود.

کازوهیرو فوروهاشی، کارگردان انیمه Dororo و انیمه Mobile Suit Gundam Unicorn وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمه Spy × Family را بر عهده دارد. انیمه جاسوس x خانواده اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر تاتسویا اندو است که پخش آن از سال ۲۰۱۹ آغاز شده است و همچنان ادامه دارد. تا به امروز ۹ قسمت از مانگا Spy × Family نوشته و منتشر شده است.

انیمه Spy × Family داستان مامور مخفی به‌نام لوید فورجر با لقب مامور گرگ و میش را دنبال می‌کند که یک عملیات خطرناک در کشور دشمن برای جلوگیری از یک جنگ بزرگ دریافت می‌کند که در آن باید با تشکیل یک خانواده خیالی به یک مدرسه نفوذ کند تا بتواند با فرد مدنظر سازمان ارتباط برقرار کند. همسر خانواده به‌نام یور فورجر یک آدمکش حرفه‌ای و دختر خانواده به‌نام آنیا فورجر دارای قدرت‌های تلپاتی است.


منبع AnimeCorner
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده