نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۹

نقش‌آفرینی بازیگر سریال Euphoria در فیلم The Hunger Games جدید

هانتر شیفر، بازیگر بازیگر سریال Euphoria به جمع بازیگران فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes اضافه شده است.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که هانتر شیفر، بازیگر سریال Euphoria در فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes (هانگر گیمز: تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها) با تام بلیث و ریچل زگلر همبازی خواهد بود. این هنرپیشه‌ی آمریکایی نقش تایگریس اسنو، پسر عمو و معتمد کوریولانوس را بازی می‌کند که در بسیاری از زمینه‌ها به او مشاوره می‌دهد؛ از نحوه‌ی رفتار گرفته تا وضایفش به‌عنوان مربی. این اقتباس سینمایی از رمان سوزان کالینز در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳ (۲۶ آبان ۱۴۰۲) روی پرده‌ی سینما خواهد رفت.

در خلاصه‌ی داستان فیلم پیش‌درآمد The Hunger Games آمده است: «کوریولانوس اسنو سال‌ها قبل از اینکه به رئیس جمهور مستبد پانم تبدیل شود، آخرین امید خاندان روبه افول خود به‌حساب می‌آمد؛ خاندانی که زمانی سرافراز بود، اما پس از جنگ اعتبارش را از دست داد. اسنو جوان با فرارسیدن دهمین دوره از بازی‌های سالانه‌ی گرسنگی و پس از انتخاب به‌عنوان مربی لوسی گری بیرد، دختری از منطقه‌ی فقیرنشین ۱۲ نگران و مضطرب می‌شود. اما پس از اینکه لوسی گری تمام توجه پانم را با آوازی جسورانه جلب می‌کند، اسنو فکر می‌کند که شاید بتواند نتیجه را به نفع خود تغییر دهد».

لوگو رمان The Ballad of Songbirds and Snake

فرانسیس لارنس، کارگردان سه فیلم The Hunger Games: Catching Fire، فیلم The Hunger Games: Mockingjay – Part 1 و فیلم The Hunger Games: Mockingjay – Part 2 برای کارگردانی قسمت جدید فیلم The Hunger Games بازگشته است. نینا جیکوبسون و برد سیمپسن بار دیگر برای تهیه‌کنندگی پروژه باز خواهند گشت. فرانسیس لارنس نیز یکی از تهیه‌کنندگان فیلم The Ballad of Songbirds and Snakes خواهد بود.

آخرین پیش‌نویس فیلم‌نامه‌ی فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes را مایکل لسلی به رشته‌ی تحریر درآورده است. مردیث ویک و اسکات اوبراین نیز به نمایندگی از لاینزگیت بر پروژه نظارت می‌کنند. اولین فیلم The Hunger Games با بازی جنیفر لارنس در سال ۲۰۱۲ اکران شد و تابه‌حال ۴ فیلم براساس ۳ رمان بازی‌های گرسنگی تولید شده است. جاش هاچرسون، لیام همسورث، وودی هارلسون، الیزابت بنکس، جولیان مور و ناتالی دورمر از دیگر بازیگرانی بودند که در مجموعه فیلم‌های The Hunger Games نقش‌آفرینی کردند.

هانتر شیفر با ایفای نقش جولز در سریال تحسین‌شده Euphoria شبکه‌ی HBO بازیگری را آغاز کرد و به شهرت رسید. این هنرپیشه یکی از نویسندگان و تهیه‌کنندگان اجرایی قسمت ویژه‌ی سریال سرخوشی بود که در ژانویه‌ی ۲۰۲۱ پخش شد. هانتر شیفر درحال‌حاضر مشغول بازی در فیلم Cuckoo (فاخته) به کارگردانی تیلمن سینر است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده