نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۴

بازگشت جان اسنو با نقش‌آفرینی کیت هرینگتون در دنباله Game of Thrones

یک سریال جدید برای ادامه دادن داستان سریال Game of Thrones ساخته خواهد شد و جان اسنو شخصیت اصلی آن خواهد بود.

(هشدار: این خبر بخشی از داستان سریال Game of Thrones را اسپویل می‌کند)

براساس گزارش هالیوود ریپورتر، شبکه HBO در حال توسعه‌ی اولین دنباله‌ی سریال Game of Thrones، بلاک باستر فانتزی و فوق‌العاده موفق خود است. این دنباله با محوریت کاراکتر محبوب جان اسنو با بازی کیت هرینگتون ساخته خواهد شد. ظاهرا در صورتی نهایی شدن این پروژه، کیت هرینگتون آماده‌ی نقش‌آفرینی در آن است. هرینگتون تاکنون دو بار برای بازی در این نقش نامزد دریافت جایزه امی شده است.

جان اسنو در فصل هشتم و پایانی سریال بازی تاج و تخت متوجه شد که نام واقعی او Aegon Targaryen است؛ وارث بالقوه‌ی تخت آهنین. او بعد از اتفاقات پایانی غیرمنتظره‌ی سریال، از وستروس تبعید می‌شود تا با قبیله‌ی وحشی‌ها به شمالِ دیوار سفر کند و زندگی پرفراز و نشیب خود در وستروس را پشت سر بگذارد.

جان اسنو در نبرد وینترفل

هرینگتون از زمان تکمیل کار خود در هشت فصل سریال بازی تاج و تخت، در دنیای سینمایی مارول حاضر شد و به نقش آفرینی در فیلم Eternals پرداخت. او همچنین به‌تازگی در نقش اصلی نمایش زنده‌ی Henry V در تئاتر ملی حضور یافته است. این بازیگر ۳۵ ساله به خاطر تحمل طاقت‌فرساترین سکانس‌های فیلم‌برداری سریال Game of Thrones از جمله ۱۱ هفته حضور در فیلم‌برداری زمستانی پروژه در ایرلند شمالی برای فصل آخر سریال، مورد تحسین قرار گرفت.

توسعه‌ی پروژه‌های جانبی سریال گیم آف ترونز، نشان‌دهنده‌ی مسیر جدید و جذابی است که تیم مدیریت شبکه HBO برای گشترش دنیای فانتزی جرج آر. آر. مارتین در نظر دارند؛ حرکتی که بی شباهت به استراتژی دیزنی در خصوص دنیای جنگ ستارگان و برندهای مارول نیست. شرکت Disney دنباله‌های جذابی مثل WandaVision را با محوریت شخصیت‌های محبوب آثار خود توسعه داد یا سریال‌های بسیار خوبی مثل Obi-Wan Kenobi را پخش کرد.

به این ترتیب می‌توان روز کاغذ احتمال بازگشت سایر شخصیت‌های بازمانده‌ی دنیای گیم آف ترونز مثل آریا استارک (میسی ویلیامز)، سانسا استارک (سوفی ترنر) و برین از تارت (گوئندولین کریستی) را متصور شد. شاید چند سال بعد، برخی از آن‌ها هم سریال‌های متمرکز روی خود را داشته باشند.

اعضای خانواده استارک در Game of Thrones

توسعه‌ی این سریال به‌معنی آن است که حالا هفت پروژه جانبی از سریال گیم آف ترونز در دست ساخت است. از جمله‌ی این موارد باید به سریال در آستانه‌ی انتشار House of the Dragon اشاره کرد که به‌عنوان پیش‌درآمد سریال اصلی ساخته شد و قرار است از ۲۱ اوت سال جاری میلادی (۳۰ مرداد) در HBO پخش شود.

دیگر پروژه‌های مرتبط با سریال گیم آف ترونز که هر یک در مراحل متفاوتی از روند توسعه قرار دارند، شامل سریال ده هزار کشتی، 9Voyages و Dunk and Egg می‌شوند که به همراه سه پروژه انیمیشنی شامل The Golden Empire که در سرزمین Yi Ti اتفاق می‌افتد، برنامه‌های HBO برای گسترش دنیای فانتزی GoT را تشکیل می‌دهند.

شبکه HBO و کیت هرینگتون هنوز هیچ واکنشی نسبت به این خبر نشان ندادند. در پایان شما هم می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون را با زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده