نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۴

همبازی شدن دوباره داکوتا فانینگ با دنزل واشنگتن در فیلم Equalizer 3

داکوتا فانینگ که پیش از این با دنزل واشنگتن در فیلم Man on Fire همبازی بوده، به جمع بازیگران فیلم The Equalizer 3 به کارگردانی آنتوان فوکوآ اضافه شده است.

دی ماه گذشته بود که دنزل واشنگتن از در دست ساخت بودن فیلم The Equalizer 3 به کارگردانی آنتوان فوکوآ خبر داد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران قسمت سوم فیلم The Equalizer اضافه شده است. داکوتا فانینگ پس از توافق با سونی پیکچرز به جمع بازیگران فیلم The Equalizer 3 اضافه شد و پس از نزدیک به ۲۰ سال قرار است دوباره با دنزل واشنگتن در این فیلم اکشن هم‌بازی شود.

دنزل واشنگفتن در پوستر فیلم The Equalizer

فانینگ و واشنگتن پیش از این در فیلم Man on Fire به کارگردانی تونی اسکات هم‌بازی بودند. منابع نزدیک به پروژه می‌گویند که فانینگ قرار است نقش مقابل واشنگتن را در فیلم The Equalizer 3 بازی کند. علاوه‌بر فیلم Man on Fire، داکوتا فانینگ سابقه بازی در سریال Taken، فیلم I Am Sam، فیلم War of the Worlds، انیمیشن Coraline، سه قسمت از فیلم Twilight، فیلم Ocean's Eight، فیلم Once Upon a Time In Hollywood و سریال The Alienist را داشته است و سریال The First Lady جدیدترین کار او است.

فانینگ اخیرا در سریال Ripley جلوی دوربین رفته و قرار است در فیلم The Nightingale با ال فانینگ، خواهرش هم‌بازی شود. فیلم The Equalizer در سال ۲۰۱۴ توانست ۱۹۲.۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و فیلم The Equalizer 2 نیز ۱۹۰.۴ میلیون دلار در سال ۲۰۱۸ فروش کرده که در مقایسه با قسمت اول، با بودجه بزرگ‌تری نیز ساخته شده است. در هر حال قابل انتظار است که فیلم The Equalizer 3 با بودجه‌ای مانند قسمت اول و دوم ساخته شود.

فیلم The Equalizer 3 قرار است در تاریخ ۱ سپتامبر ۲۰۲۳ (۱۰ شهریور ۱۴۰۲) اکران شود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده