نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۲

اعلام تاریخ اکران فیلم Gran Turismo | انتشار اطلاعاتی از داستان

سونی پیکچرز تاریخ اکران فیلم Gran Turismo را مشخص و اعلام کرد. همچنین اطلاعاتی از داستان این فیلم منتشر شده است.

اوایل این ماه بود که مشخص شد فیلم Gran Turismo در دست ساخت است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران این فیلم مشخص شده است. فیلم گرن توریسمو قرار است در تاریخ ۱۱ آگست ۲۰۲۳ (۲۰ مرداد ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما برود. پیش از این گفته می‌شد که این فیلم ممکن است به یک سریال تلویزیونی تبدیل شود، اما ظاهرا درنهایت این پروژه یک اثر سینمایی خواهد بود.

نیل بلومکمپ، کارگردان فیلم District 9 وظیفه کارگردانی فیلم Gran Turismo را بر عهده دارد. فیلم گرن توریسمو براساس یک داستان واقعی در دست ساخت است که داستان یک گیمر نوجوان را دنبال می‌کند که با پلی استیشن از تجربه بازی Gran Turismo لذت می‌برد و رویای تبدیل شدن به یک راننده حرفه‌ای را در سر داشت. این شخص اکنون واقعا تبدیل به یک راننده حرفه‌ای مسابقات اتومبیل‌رانی شده است.

در حال حاضر اطلاعاتی از داستان یا خلاصه داستان فیلم Gran Turismo در دسترس نیست، اما حداقل براساس اطلاعات اولیه منتشر شده، داستان این فیلم قرار است بسیار متفاوت‌تر از فیلم Need for Speed باشد که در سال ۲۰۱۴ اکران شد. همچنین جیسون هال، نویسنده فیلم American Sniper وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Gran Turismo را بر عهده گرفته است. سونی اخیرا از ساخت سریالی براساس مجموعه بازی Horizon و سریالی براساس مجموعه بازی God of War برای آمازون خبر داده است. 

بلومکمپ بیشتر برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم District 9 شناخته می‌شود که برای نوشتن فیلمنامه آن نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی شده بود. او همچنین آثار دیگری چون فیلم Elysium، فیلم Chappie و فیلم Demonic را کارگردانی کرده است. بلومکمپ البته خیلی با دنیای بازی‌های ویدیویی غریبه نیست و او پیش از این قرار بود فیلم Halo را کارگردانی کند که این فیلم هرگز ساخته نشد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده