نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۱

احتمال ساخت فیلم Gran Turismo توسط کارگردان District 9

سونی پیکچرز در حال ساخت فیلمی براساس بازی Gran Turismo است و حالا نیل بلومکمپ، کارگردان فیلم District 9 را برای کارگردانی این فیلم در نظر گرفته است.

گفته می‌شود که سونی پیکچرز در حال ساخت فیلمی براساس بازی Gran Turismo با همکاری بخش پلی استیشن پروداکشنز است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است کارگردان فیلم گرن توریسمو مشخص شده باشد. ددلاین گزارش داد که سونی پیکچرز و PlayStation Productions در نظر دارد تا نیل بلومکمپ، کارگردان فیلم District 9 را برای کارگردانی فیلم Gran Turismo استخدام کنند و هم‌اکنون در حال مذاکرات اولیه با این کارگردان هستند.

نیل بلومکمپ

فیلم Gran Turismo هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد و تا شروع تولید و ساخت آن زمان بسیار زیادی باقی‌مانده است. سونی اخیرا از ساخت سریالی براساس مجموعه بازی Horizon و سریالی براساس مجموعه بازی God of War برای آمازون خبر داده است. البته روز گذشته اعلام شد که سریال گرن توریسمو در دست ساخت است، اما ددلاین می‌گوید که این شایعات کاملا درست نیست و درواقع فیلم Gran Turismo قرار است ساخته شود. 

این برای‌ اولین‌بار نیست که اخباری در رابطه با ساخت فیلم Gran Turismo شنیده می‌شود. پیش از این در سال ۲۰۱۳ قرار بود فیلمی براساس بازی گرن توریسمو ساخته شود و حتی جوزف کوسینکی جوزف کوشینسکی، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Tron: Legacy، فیلم Oblivion و فیلم Top Gun: Maverick قرار بود فیلم Gran Turismo را کارگردانی کند، اما درنهایت این پروژه هرگز به مرحله ساخت نرسید. 

بلومکمپ بیشتر برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم District 9 شناخته می‌شود که برای نوشتن فیلمنامه آن نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی شده بود. او همچنین آثار دیگری چون فیلم Elysium، فیلم Chappie و فیلم Demonic را کارگردانی کرده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده