نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۱

پیوستن بازیگران جدید به فیلم جدید و ورزشی بن افلک و مت دیمون

جیسون بیتمن، وایولا دیویس و چند بازیگر دیگر به جمع بازیگران فیلم ورزشی جدید مت دیمون و بن افلک اضافه شده‌اند.

ماه گذشته خبری منتشر شد مبنی‌براینکه بن افلک و مت دیمون دوباره قرار است در یک فیلم جدید همکاری کنند که این فیلم براساس یک داستان واقعی از ماجرای نایکی و مایکل جردن ساخته خواهد شد. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران جدیدی به این فیلم بدون نام اضافه شده‌اند. جیسون بیتمن با سابقه بازی در سریال Ozark، وایولا دیویس با سابقه بازی در فیلم The Help، کریس تاکر با سابقه بازی در فیلم Rush Hour و مارلون وینز با سابقه بازی در فیلم Scary Movie، چهار بازیگر جدید این فیلم ورزشی هستند.

متیو ماهر، کریس مسینا، تام پاپا و جولیوس تنون دیگر بازیگران جدیدی هستند که قرار است در این فیلم نقش‌آفرینی کنند. این فیلم براساس داستان واقعی زندگی سانی واکارو، مدیر سابق شرکت نایکی هستند که در این پروژه افلک و دیمون قرار است با آمازون استودیو و اسکای‌دنس اسپرت همکاری کنند. بن افلک وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم بدون نام را بر عهده دارد و همچنین به‌عنوان بازیگر و تهیه‌کننده نیز در آن حضور خواهد داشت.

بازیگران جدید فیلم ورزشی جدید بن افلک و مت دیمون

مت دیمون نیز به‌عنوان بازیگر، نویسنده و تهیه‌کننده در این فیلم نقش دارد. دیمون نقش سانی واکارو و افلک نقش فیل نایت، موسس نایکی را در این فیلم بازی خواهند کرد. این فیلم قرار است به داستان تلاش سانی واکارو و فیل نایت برای بستن قرارداد با شرکت کفش مایکل جردن در دهه ۸۰ میلادی بپردازد که در آن زمان این موضوع غیر ممکن به‌نظر می‌رسید. با اینکه در طول فیلم اشاره‌های زیادی به جردن خواهد شد، اما او قرار نیست حضوری در فیلم داشته باشد. بااین‌حال، شخصیت‌های دیگری مثل مادر جردن یا مربیان او حضور خواهند داشت.

به‌لطف فروش کفش کتانی ماوریک، این اتفاق به مهم‌ترین رابطه میان یک برند ورزشی و یک ورزشکار تبدیل و باعث ایجاد صنعت چند میلیارد دلاری کفش‌های کتانی شد. تمرکز فیلم قرار است روی شخصیت سانی واکارو باشد که در طول فیلم تلاش او را در این داستان مشاهده خواهیم کرد تا یکی از بزرگ‌ترین قراردادهای تاریخ دنیای ورزش را امضا کند. این فیلم درواقع قرار است باعث بازگشت بن افلک به صندلی کارگردانی پس از چندین سال نیز شود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده