نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۱

همکاری دوباره بن افلک و مت دیمون در فیلمی درباره نایکی و مایکل جردن

بن افلک و مت دیمون دوباره قرار است در یک فیلم جدید همکاری کنند که این فیلم براساس یک داستان واقعی از ماجرای نایکی و مایکل جردن ساخته خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بن افلک و مت دیمون در فیلم جدیدی با یکدیگر همکاری خواهند کرد. افلک و دیمون در حال ساخت فیلمی براساس داستان واقعی زندگی سانی واکارو، مدیر سابق شرکت نایکی هستند که در این پروژه آن‌ها قرار است با آمازون استودیو و اسکای‌دنس اسپورت همکاری کنند که هم‌اکنون در حال نهایی کردن قراردادها هستند. افلک وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم بدون نام را بر عهده دارد و همچنین به‌عنوان بازیگر و تهیه‌کننده نیز در آن حضور خواهد داشت.

دیمون نیز به‌عنوان بازیگر، نویسنده و تهیه‌کننده در این فیلم نقش دارد. دیمون نقش سانی واکارو و افلک نقش فیل نایت، موسس نایکی را در این فیلم بازی خواهند کرد. این فیلم قرار است به داستان تلاش سانی واکارو و فیل نایت برای بستن قرارداد با شرکت کفش مایکل جردن در دهه ۸۰ میلادی بپردازد که در آن زمان این موضوع غیر ممکن به‌نظر می‌رسید. با اینکه در طول فیلم اشاره‌های زیادی به جردن خواهد شد، اما او قرار نیست حضوری در فیلم داشته باشد. بااین‌حال، شخصیت‌های دیگری مثل مادر جردن یا مربیان او حضور خواهند داشت.

سریال The Last Dance درباره مایکل جردن

به لطف فروش کفش کتانی ماوریک، این اتفاق به مهمترین رابطه میان یک برند ورزشی و یک ورزشکار تبدیل و باعث ایجاد صنعت چند میلیارد دلاری کفش‌های کتانی شد. تمرکز فیلم قرار است روی شخصیت سانی واکارو باشد که در طول فیلم تلاش او را در این داستان مشاهده خواهیم کرد تا یکی از بزرگترین قراردادهای تاریخ دنیای ورزش را امضا کند. این فیلم درواقع قرار است باعث بازگشت بن افلک به صندلی کارگردانی پس از چندین سال نیز شود.

بن افلک پیش از این سابقه کارگردانی فیلم Gone Baby Gone، فیلم The Town، فیلم Argo و فیلم Live by Night را در کارنامه خود داشته است، اما ۶ سال است که فیلم جدیدی را کارگردانی نکرده است. بن افلک برای ساخت فیلم جدید خود از مستند Sole Man الهام خواهد گرفت. همکاری بن افلک و مت دیمون بیشتر برای نوشتن فیلمنامه فیلم Good Will Hunting شناخته می‌شود که برای آن جایزه اسکار بهترین فیلمنامه را دریافت کردند. افلک و دیمون اخیرا در فیلم The Last Duel هم‌بازی و فیلمنامه آن را نوشته بودند. 


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده