نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۸

اعلام تاریخ پخش سریال Tales Of The Walking Dead ؛ انتشار تصاویر تازه

شبکه‌ی AMC اعلام کرد که طرفدارها چه زمانی می‌توانند به تماشای سریال آنتولوژی ۶ قسمتی Tales Of The Walking Dead بنشینند.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که پخش فصل اول سریال آنتولوژی ۶ قسمتی Tales of the Walking Dead (حکایات مردگان متحرک) شبکه‌ی AMC از تاریخ ۱۴ اوت (۲۳ مرداد) آغاز می‌شود. در این تاریخ نخستین اپیزود سریال از شبکه‌ی AMC تقدیم بیننده‌ها می‌شود و کاربران +AMC می‌توانند به تماشای دو اپیزود آغازین آن بنشینند. این خبر اولین‌بار توسط رسانه‌ی ورایتی گزارش شد و رسانه‌ی The Wrap نیز تصاویری از سریال را منتشر کرد.

سریال Tales of the Walking Dead داستان‌هایی مستقل با تمرکز روی کاراکترهای تازه و قبلی دنیای آخرالزمانی مردگان متحرک روایت خواهد کرد. بازیگرانی چون تری کروس، بازیگر سریال Brooklyn Nine-Nine (بروکلین نُه-نُه)، الیویا مان، بازیگر فیلم Office Christmas Party (مهمانی کریسمس اداره)، پارکر پوزی، بازیگر سریال Lost in Space (گمشده در فضا)، جیلیان بل، بازیگر فیلم Rough Night (شب سخت)، آنتونی ادواردز، بازیگر سریال کوتاه Inventing Anna (دروغ آنا) و پاپی لیو، بازیگر سریال Hacks (هک) نقش برخی از کاراکترهای جدید سریال را ایفا می‌کنند.

سامانتا مورتون، بازیگر نقش آلفا در سریال The Walking Dead نیز بار دیگر بازمی‌گردد و این‌بار نقش کاراکتری با نام دی را بازی می‌کند. در تصاویری که توسط رسانه‌ی رپ به اشتراک گذاشته شده است، تری کروس و الیویا مان را در نقش‌های جو و ایوی می‌بینیم که با یک موتورسیلکت راه خود را از میان زامبی‌ها باز می‌کنند. آنتونی ادواردز دوباره به پیشه‌ی قبلی خود باز خواهد گشت و نقش دکتر اورت را بازی می‌کند که حالا دارای ریش‌های نسبتا کوتاهی است. جیلیان بل، بازیگر نقش جینا و پارکر پوزی، بازیگر نقش بلر نیز برخلاف سایر بازیگرها با لباس‌های تمیز و شیک دیده می‌شوند.

تصاویر تازه سریال آنتولوژی Tales Of The Walking Dead شبکه AMC

تصاویر تازه سریال آنتولوژی Tales Of The Walking Dead شبکه AMC

سریال اسپین‌آف Daryl یکی از نمایش‌هایی است که انتظار می‌رود پس از پایان سریال The Walking Dead روی آنتن برود. تعدادی فیلم سینمایی با تمرکز روی کاراکتر ریک گرایمز با بازی اندرو لینکلن نیز در دست ساخت قرار دارد. مدتی قبل شبکه‌ی AMC از تولید سریال Isle of the Dead (جزیره‌ی مردگان) خبر داد که ماجراهای نیگان و مگی را دنبال می‌کند و در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۳ از راه می‌رسد. سریال Fear the Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید) نیز از سال ۲۰۱۵ با قدرت به کارش ادامه می‌دهد. در اواخر امسال، سریال اصلی مردگان متحرک با پخش نیمه‌ی دوم فصل ۱۱ به کارش خاتمه می‌دهد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده