نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۷

اولین تریلر رسمی فیلم بلک ادم با بازی دواین جانسون

برادران وارنر امروز اولین تریلر فیلم Black Adam با بازی دواین جانسون را منتشر کردند که در آن شاهد نمایش تصاویر زیادی هستیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Black Adam منتشر شده است. همان‌طور که پیش از این وعده داده شده بود، این تریلر امروز منتشر شد و در آن شاهد ریشه متفاوت بلک ادم نسبت به دنیای کمیک هستیم که در دنیای سینمایی دی سی او یک برده بوده است و حالا توسط پسرش بازگشته و قرار نیست دربرابر کسی زانو بزند یا تسلیم شود. بلک ادم در اولین تریلر فیلم Black Adam دارای قدرت زیادی است و تقریبا شخصی نمی‌تواند او را کنترل کند و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در فیلم Black Adam قرار است شاهد حضور شخصیت‌های حضور گروه لیگ عدالت آمریکا (Justice Society of America) یا JSA باشیم که حداقل در این تریلر در حال مبارزه با این ضدقهرمان دنیای کمیک DC هستند. علاوه‌بر تریلر، برادران وارنر پوستر جدیدی از فیلم Black Adam را نیز منتشر کرده است که در آن شاهد بلک ادم با بازی راک هستیم و در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر باشید:

دواین جانسون در نقش بلک ادم در پوستر رسمی فیلم Black Adam

مقاله‌ مرتبط:

دواین جانسون در نقش بلک ادم، پیرس برازنان در نقش دکتر فیت، نوحا سنتینو در نقش اتم اسمشر، آلدیس هاج در نقش هاوکمن، کوینتسا سویندل در نقش سایکلون، مروان کنزاری در نقش شرور و منفی، سارا شاهی در نقش استاد دانشگاه و رهبر یک گروه مبارز آزادی‌خواه و جیمز کوزاتی مویر، بودی سابونگوی و اولی لاتوکفو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Adam حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی فیلم Black Adam بر عهده ژاومه کویت-سرا، کارگردان فیلم The Shallows و فیلم Jungle Cruise، براساس فیلمنامه‌ای از روری هاینز و سهراب نوشیروانی بوده است.

فیلم Black Adam برای اکران در تاریخ ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده