نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۴

ساخت فیلم جوکر 2 با بازی واکین فینیکس رسما تایید شد

تاد فیلیپس با انتشار تصویری به‌صورت رسمی ساخت فیلم Joker 2 را تایید و اعلام کرد. همچنین نام دنباله فیلم جوکر با بازی واکین فینیکس مشخص شده است.

فیلم Joker در پاییز ۲۰۱۹ روی پرده‌های سینما رفت و با اینکه نقدهای متوسطی را دریافت کرده بود، اما در گیشه عملکرد درخشانی داشت و از آن زمان اخبار زیادی در مورد ساخت دنباله این فیلم شنیده می‌شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت دنباله فیلم جوکر رسما تایید شده است. تاد فیلیپس با انتشار تصویری از صفحه اول یک فیلمنامه، ساخت فیلم Joker 2 را رسما تایید و اعلام کرد که این فیلم قرار است Joker: Folie à Deux نام داشته باشد.

صفحه اول فیلمنامه فیلم Joker: Folie à Deux

فیلیپس وظیفه کارگردانی فیلم جوکر 2 را بر عهده دارد و به‌همراه اسکات سیلور برای نوشتن فیلمنامه این فیلم بازگشته است. همچنین واکین فینیکس بار دیگر برای بازی در نقش جوکر در فیلم Joker: Folie à Deux باز خواهد گشت که در یک تصویر دیگر که فیلیپس آن را در اینستاگرام شخصی خود منتشر کرده، فینیکس در حال خواندن فیلمنامه فیلم Joker 2 است:

واکین فینیکس در حال خواندن فیلمنامه فیلم Joker: Folie à Deux

اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات فیلم Joker 2 در دسترس نیست و همچنین تاریخ اکران این فیلم مشخص و اعلام نشده است، اما نام Folie à Deux یا جنون مشترک به‌عنوان یک اختلال روانی تعریف می‌شود که در این اختلال روانی معمولا بین دو یا گاهی حتی بیش از دو نفر که به لحاظ عاطفی به یکدیگر نزدیک هستند، مشترک است. باتوجه‌به اینکه جوکر به داشتن روابط وابسته روانی به شخصیت‌هایی مثل بتمن و هارلی کویین معروف است، این عنوان می‌تواند برای دنباله فیلم جوکر مناسب باشد.

فیلم Joker توانست بیش از ۱/۰۷۴ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند که این فروش شامل بیش از ۳۳۵/۴ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۷۳۸/۸ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. علاوه‌براین، فیلم Joker با عبور از فیلم Deadpool 2، به پرفروش‌ترین فیلم با درجه سنی بزرگسال در سراسر جهان تبدیل شد و همچنین فیلم جوکر اولین فیلم یک میلیاردی با درجه سنی R نیز است. درکنار این فروش فوق‌العاده، فیلم Joker توانست ۲ جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای واکین فینیکس و بهترین موسیقی متن را نیز دریافت کند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده